اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بیش از ۲۳ کیلوگرم موادمخدر در گنبدکاووس کشف شد
فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: ۲۳ کیلو و ۲۳۳ گرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمود علی‌فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار  کاسپین خبر  اظهارداشت:۲۲ کیلو و ۹۷۸ گرم از مجموع این کشفیات موادمخدر سنتی و ۲۵۵ گرم نیز موادمخدر صنعتی بوده که با اجرای پنج طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده کشف شد.

وی افزود:۴۰ خرد فروش موادمخدر و ۶۷ معتاد متجاهر نیز در این مدت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی  گنبد کاووس ادامه داد:در مجموع از ابتدای سالجاری تاکنون افزون بر ۸۲ کیلوگرم موادمخدر سنتی و بیش از ۳۴ کیلوگرم موادمخدر صنعتی در این شهرستان کشف و ۵۰۶ معتاد متجاهر و ۴۶۷ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ علی‌فر گفت:همچنین در یک ماه گذشته بیش از ۱۰۰ سارق در گنبدکاووس دستگیر و افزون بر ۴۰۰ فقره  سرقت  نیز کشف شد که در مقایسه با مهرماه سال گذشته هشت درصد در دستگیری سارقین و ۲۲۷ درصد در کشف سرقت افزایش حاصل شده‌است.

وی افزود:عمده سرقت‌ها خرد و مربوط به اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه‌کاره، کابل برق و مخابرات و دوچرخه بوده است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با توزیع‌کنندگان  مواد مخدر ،  قاچاق چیان کالا و ارز و سارقان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت این افراد مراتب را با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8538



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96