اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مسابقات بین‌المللی کاراته به میزبانی علی‌آبادکتول برگزار می‌شود
فرماندار علی‌آبادکتول از برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته از ۸ تا ۱۰ آبان ماه به میزبانی این شهرستان و با حضور ورزشکارانی از ۵ کشور خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  از علی‌آبادکتول، حسین هدایتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین‌المللی  کاراته  در این شهرستان اظهارداشت:این برای نخستین بار است که شهرستان علی‌آبادکتول میزبان یک رویداد  ورزشی  بین‌المللی است.

وی افزود:تا کنون تیم‌ها و ورزشکارانی از کشورهای ارمنستان، آذربایجان، مالزی، عراق و پاکستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

 فرماندار  علی‌آبادکتول گفت:در این مسابقات که از 8 تا 10 آبان ماه امسال در این شهرستان برگزار می‌شود 200 کاراته‌کا از کشورمان نیز حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای میزبانی شهرستان علی‌آبادکتول از این رویداد بین‌المللی اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد:هماهنگی‌های لازم برای اسکان و پذیرایی از ورزشکاران داخلی و خارجی انجام شده است.

هدایتی گفت:علی‌آبادکتول به عنوان قطب گردشگری استان گلستان دارای زیرساخت‌ها و امکانات مناسب برای برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی است و ما نیز از برگزاری این مسابقات حمایت خواهیم کرد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8531



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96