اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



روابط عمومی شهرداری گرگان:

سفر مدیران شهری گرگان به چین با هزینه شهرداری گوانگژو است
سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان درباره سفر مدیران شهرداری به چین گفت: هیچ گونه برداشتی از بیت المال در جهت این سفر، انجام نمی شود.

آرش فولادیان در گفتگو با  کاسپین خبر ، در رابطه با سفر مسئولین  شهرداری  به چین، اظهار کرد:دعوت نامه ای از جانب شهرداری شهر گوانگ‌ژو چین به دست شهرداری رسیده است که بر اساس آن، شهردار و سه تن از مدیران شهرداری برای حضور در اجلاسیه سالانه خواهر خواندگی با گوانگ‌ژو، دعوت شده اند.

سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان ادامه داد:هزینه های عزیمت و اقامت این سفر، تماما بر عهده شهرداری گوانگ‌ژو بوه و هیچ برداشتی از بیت المال در جهت این سفر، انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه اطلاعی از حضور دیگر مسئولان شهری در این سفر در دست نیست، تصریح کرد:شهردار گرگان به این سفر نمی رود و قرار بر این است که احتمالا یکی از معاونین شهردار و دو تن از مدیران شهرداری در این سفر حاضر شوند.

فولادیان افزود:در مورد حضور اعضای  شورای شهر  در این سفر، بحث هایی مطرح شده است که هنوز موضوعی از جانب شورای شهر، به طور رسمی اعلام نشده است.

وی در مورد اهداف این سفر نیز گفت:دو تفاهم نامه مشترک میان شهرداری گرگان و گوانگ‌ژو منعقد شده است که در این سفر، امکان پیگیری مفاد این تفاهم نامه ها وجود دارد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8527



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96