اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وصل جریان گاز به 4 شهر و77 روستا و واحدهای صنعتی گلستان
مدیرعامل گاز گلستان از اتمام عملیات اجرای تعمیرات خط 30 اینچ گاز و وصل جریان گاز 4 شهر و77 روستا و واحدهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان  به نقل از روابط عمومی شرکت  گاز  گلستان، محم رحیم رحیمی گفت:جریان گاز مشترکین عزیز چهار شهر، 77  روستا  و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در مسیر اجرای پروژه تعمیرات خط لوله سراسری در منطقه رودخانه شهر فاضل‌آباد وصل شد.

وی افزود:در چند روز گذشته شاهد اجرای عملیات تعمیرات در مسیر خط انتقال 30 اینچ سرخس–نکا حدفاصل شهر فاضل آباد تا گرگان که در حادثه سیل سال جاری آسیب دیده بود توسط همکاران منطقه 9 عملیات انتقال گاز بودیم که در همین رابطه، با هماهنگی‌های انجام شده با مسوولان استان و مناطق مورد نظر از گاز مشترکان گرامی چهار شهر قرق ، سرخنکلاته، فاضل آباد و جلین به همراه 77 روستا و تعدادی از واحدهای مستقر در مسیر اجرا قطع شد.
رحیمی تصریح کرد:قبل از انجام عملیات، مکاتبات و رایزنی‌های مورد نیاز به منظور هماهنگی با شرکت ملی گاز، مدیریت بحران استانداری، فرمانداری‌های شهرستان‌های گرگان، علی‌آبادکتول و آق‌قلا، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وهمچنین دستگاه‌های ذیربط انجام پذیرفته و با متعادل شدن فشار گاز و آمادگی نیروهای عملیاتی، طی برنامه‌ریزی انجام شده گاز چهار شهر و 77 روستای و واحدهای صنعتی مورد نظر را با حضور اکیپ‌های امدادی شرکت قطع کردیم که در این خصوص گاز بیش از 36 هزار مشترک قطع شد.
وی ادامه داد:خوشبختانه با همت و تلاش مدیر و مجموعه پرتلاش منطقه 9 عملیات انتقال گاز،کار تعمیر و بازسازی خط لوله 30 اینچ سراسری سرخس–نکاء در منطقه رودخانه شهر«فاضل‌آباد»با موفقیت انجام شد.
رحیمی افزود:براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور تسریع در انجام عملیات و کاهش مدت زمان قطع و وصل گاز از تعدادی از همکاران استان‌های معین مازندران، خراسان‌شمالی و سمنان به همراه شهرستان‌های معین در انجام این برنامه کمک گرفتیم و روند انجام کار را تسریع دادیم.
وی خاطرنشان کرد:با انجام موفق عملیات تعمیر پروژه و تزریق گاز خط سراسری، بلافاصله گروهای امدادی گاز گلستان با مراجعه به درب منازل مشترکان(در صورت حضور آنها)نسبت به وصل جریان گاز ایشان مبادرت کردند و مشترکانی که به هر دلیلی در منزل حضور نداشتند در مراجعات بعدی گازشان وصل می‌شود.
 مدیرعامل گاز گلستان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران و متولیان اجرای این پروژه مهم و صبوری مردم عزیز شهرها و روستاهای اعلام شده، گفت:همه این اقدامات، ماحصل تلاش‌ها و همت همکاران گرامی و همکاری مسوولان و ادارات منطقه بوده که اجرای کار به این شایستگی انجام پذیرفت و بخشی از نگرانی مردم در راستای استمرار و پایداری جریان گاز در ایام سرد سال کم شده تا با تعمیر خطوط آسیب‌دیده، جلوی حوادث و قطع جریان گاز را بگیرند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8505



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96