اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تمامی انتصاب‌ها در شهرداری گرگان، قانونی است
شهردار گرگان با اشاره به انتقادات برخی اعضای شورا درباره غیرقانونی بودن بعضی انتصابات در شهرداری گفت: برای همه انتصاب‌ها استعلام گرفتیم و براساس قانون عمل کردیم که مستندات آن وجود دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره حواشی که پیرامون برخی انتصابات در  شهرداری  گرگان به وجود آمده است،  اظهارداشت:تمامی انتصابات در شهرداری دارای مصوبه شورای اداری و استخدامی است.

وی با اشاره به اظهارات برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان درباره انتصابات شهرداری گفت:این مسئله به خاطر کم‌اطلاعی برخی افراد است و گرنه همه انتصابات در شهرداری در چارچوب قانون بوده و هست.

شهردار گرگان با اشاره به مصوبه شورای عالی اداری درباره بلامانع بودن حضور نیروهای قراردادی برای پست‌های مدیریتی و سازمانی ادامه داد:ما این مسئله را بارها به  شورای شهر  اعلام کردیم اما برخی اعضا همچنان بر نظر خود اصرار داشتند تا اینکه امروز وزارت کشور اقدامات ما را تأیید کرده است.

وی درباره سامانه ثبت اطلاعات نیروها بیان داشت:زمانی که قرار باشد نیروی شرکتی را تبدیل به نیروی قراردادی کنیم باید اطلاعات آن را در این سامانه به ثبت برسانیم.

دادبود عنوان کرد:مستندات قانونی برای انتصاب‌ها در شهرداری گرگان وجود دارد اما برخی از اعضای شورا این مستندات را نادیده می‌گیرند.

شهردار گرگان اظهارداشت:اقدام خلاف قانون با اینکه فردی مناسب برای یک پست سازمانی نیست، با هم تفاوت دارد.شاید برخی اعضای شورا با انتخاب و انتصاب برخی افراد در پست‌های مدیریتی موافق نباشند اما این به معنای بی‌قانونی نیست./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8484



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96