اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جاده‌های گلستان لغزنده است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بیشتر جاده‌های ارتباطی استان براثر بارش باران، لغزنده بوده و رانندگان هنگام تردد به توصیه های پلیس راه توجه و عمل کنند.

غلامرضا بیکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار  کاسپین خبر  افزود:بارندگی از عصر روز گذشته(شنبه)از غرب استان آغاز شد و صبح امروز شدت بارندگی باعث آبگرفتگی جزیی پل ارتباطی قربان‌آباد در بخش مرکزی از توابع شهرستان  گرگان  شد.

به گفته وی راهداران با حضور بموقع، مشکل گرفتگی لوله های پل قربان‌آباد را برطرف کردند و آمد و شد خودروها هم به راحتی از این مسیر جریان دارد.

بیکی افزود:اکنون برای آمد و شد خودروها در جاده‌های استان مشکل خاصی ناشی از بارش باران وجود ندارد و راهداران این اداره کل نیز آماده ارایه خدمات به رانندگان عبوری هستند.

سیدرضا قادری مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان نیز با بیان اینکه تاکنون گزارشی از خسارت ناشی از بارش باران در سطح استان به ویژه از غرب استان اعلام نشده است، افزود:سامانه بارشی طبق گزارش  هواشناسی ، بعد از ظهر امروز(یکشنبه)از شرق استان خارج خواهد شد.

زییس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان گفت نیز در این خصوص گفت که بیشترین باران ثبت شده در استان در ۲۴ ساعت اخیر در کارکنده از توابع شهرستان  کردکوی  با ۵۳ میلیمتر بوده است.

محمود محمدقلی پور به خبرنگار  کاسپین خبر  اعلام کرد: در این مدت، باران ثبت شده در بندرگز ۳۹، گرگان ۲۹، بندرترکمن ۲۷، علی‌آباد ۱۸، گنبدکاووس هفت و بخش داشلی‌برون پنج میلیمتر گزارش شده است.

اکنون دمای گرگان مرکز استان گلستان ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر و هوای آن بارانی است.

هواشناسی گلستان جمعه گذشته در اخطاریه جوی از تقویت سامانه بارشی، کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه ای دما و مواج شدن دریا از عصر شنبه به مدت ۲۴ ساعت در این استان خبر داده و از شهروندان خواسته بود که از حضور در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کرده و رانندگان احتیاط لازم را در تردد جاده ای به ویژه در مناطق کوهستانی به عمل آورند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8474



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96