اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



احتمال بالاآمدن آب رودخانه‌ها در گلستان
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد و بارشی به استان خبرداد و گفت: در طول فعالیت این سامانه احتمال بالاآمدن آب رودخانه و همچنین آبگرفتگی برخی از معابر عمومی وجود دارد.

محمدرضا رحمان نیا در گفت و گو با  کاسپین خبر  اظهار کرد:از اواسط امروز با توجه به ورود سامانه سرد و  بارش ی به استان شاهد افزایش ابر و وزش باد و از اوایل شب بارش پراکنده در مناطق غربی خواهیم بود.

وی افزود:از صبح فردا با استقرار کامل این سامانه در استان، علاوه بر مناطق غربی در مناطق میانی، شرق و شمال شرقی استان هم بارش باران را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش بینی  هواشناسی  گلستان خاطرنشان کرد:‌میزان بارش ها در مدت فعالیت این سامانه بین ۱۰ تا ۳۰ میلیمتر پیش بینی می شود.

رحمان نیا با اشاره به اینکه آبگرفتگی برخی از معابر عمومی دور از انتظار نیست، گفت:امشب و فردا بدلیل وقوع بارش های نقطه ای بویژه در مناطق کوهپایه ای و مرتفع استان، بالا آمدن آب رودخانه ها پیش بینی می شود.هم استانی ها و مسافران طی این مدت از اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

وی بیان کرد:با توجه به پیش بینی وقوع پدیده مه، اخلال در تردد از جاده های کوهستانی استان دور از انتظار نیست.

 معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد:از بعد از ظهر فردا از شدت بارشها کاسته خواهد شد و تا اوایل شب به طور کلی باشها متوقف می شود.از روز دوشنبه روند افزایش دما را در سطح استان خواهیم داشت.

رحمان نیا تصریح کرد:طی این مدت کاهش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه را برای مناطق مختلف استان پیش بینی می کنیم./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8472



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96