اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هفت شکارچی متخلف در گنبدکاووس و آزادشهر دستگیر شدند
رییس اداره حفاظت محیط زیست سه شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان در شرق استان گلستان اعلام کرد که هفت شکارچی متخلف حیات وحش درحوزه فعالیت این اداره شناسایی و دستگیر شدند.

غلامرضا کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار  کاسپین خبر  اظهار داشت:از این شکارچیان متخلف، دو نفر در آزادشهر و در ارتباط با شکار مرال و شوکا  و پنج نفر هم در مناطق شمالی  گنبد کاووس و در ارتباط با صید پرندگان شکاری شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت:از دو شکارچی متخلف در آزادشهر که با حکم مرجع قضایی و با ورود به منزل دستگیر شدند، سه قبضه اسلحه شکاری و مقدار چهار کیلوگرم گوشت مرال کشف و ضبط شد.

کریمی اضافه کرد:از شکارچیان متخلف صید پرندگان شکاری در مناطق شمالی گنبدکاووس هم که با حکم قضایی و در دو مرحله ورود به منزل دستگیر شدند، ۱۲ قطعه پرنده از گونه کوکر، چهار قطعه کبک و دو قطعه قمری زنده که از آنها به عنوان طعمه استفاده می‌شود، به همراه سه دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه شکارچیان متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و پرندگان کشف شده از آنها نیز به طبیعت باز گردانده شدند، تصریح کرد:اداره حفاظت  محیط زیست  گنبدکاووس به دلیل گستردگی حوزه فعالیت و نیز با هدف برخورد با شکارچیان و صیادان متخلف حیات وحش، تفاهم‌نامه همکاری با هنگ مرزی اترک امضا کرده است.

سه شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر و  رامیان  در شرق گلستان در مجموع حدود ۵۵۰ هزار نفر جمعیت دارند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8462



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96