اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تایلند قهرمان تور جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن شد
تیم تایلند با برتری دو بر یک برابر نماینده ایران در دیدار پایانی دومین دوره تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن به جام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

در دیدار نهایی این مسابقات عصر جمعه و در مجموعه  ورزشی  ساحلی امام رضا(ع) بندرترکمن ، تیم ایران با ترکیب آقاجانی و فیروزفر به مصاف تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند رفت که در پایان با نتیجه دو بریک بازی را واگذار کرد و عنوان قهرمانی به نمایندگان تایلند رسید.

 در دیدار رده بندی، دیگر تیم ایران با ترکیب سالمی و وکیلی با نتیجه دو بر صفر در برابر تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن به برتری رسید و به مقام سومی این مسابقه‌ها بسنده کرد.

در رقابت‌های مرحله نیمه پایانی که صبح امروز برگزار شد تیم آقاجانی و فیروزفر دو بر یک از سد سالمی و وکیلی دیگر تیم ایرانی گذشت و راهی فینال شد و در دیدار دوم هم تیم نوتانون و سدتاوات از تایلند در دو ست تیم تسوچیا و موراکامی از ژاپن را شکست داد و به فینال رسید.

دومین تور جهانی تک ستاره  والیبال ساحلی  بندرترکمن با حضور ۹ تیم از ایران، سه تیم از ژاپن، دو تیم از تایلند، دو تیم از لهستان و یک تیم از سوئد از سه شنبه آغاز شد و بعد از ظهر امروز جمعه به پایان رسید.

سال گذشته و در دوره نخست این رقابت‌ها تیم ایران الف با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی با پیروزی مقابل تیم ایران ب با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی به مقام قهرمانی دست یافته بود./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8434



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96