اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

توسعه و امنیت خریدنی نیست
استاندار گلستان گفت: امروز عربستان با ۱۰ پهپاد یمنی فلج و ۶۰ درصد نفت آن کاهش یافت و این نشان می دهد که توسعه و امنیت خریدنی نیست.

به گزارش  کاسپین خبر ، هادی حق شناس صبح یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت  هفته دفاع مقدس  اظهارکرد:جنگ برای ما دستاوردهای فراوانی داشت و امروز اقتدار امروز ما نشات گرفته از ایستادگی ما در دفاع مقدس است.

وی افزود:ما شروع کننده جنگ نبودیم و در شرایطی که نظام ما نوپا بود بیش از ۵۰ کشور به صدام کمک کردند تا در برابر ما بایستد.

حق شناس گفت:کشورهای منطقه فریب استکبار را خوردند و اکنون هم هزینه آن را پرداخت می کنند.

وی اضافه کرد:جنگ هزینه های مادی زیادی بر کشور تحمیل کرد ولی سرمایه بزرگ که همان اقتدار و پیشرفت در عرصه های مختلف بود را برای ما به همراه داشت.

حق شناس با تأکید بر این که امروز اقتدار ایران اسلامی در منطقه بر همگان ثابت شده است، عنوان کرد:دفاع مقدس باعث شد انقلاب اسلامی خود را محدود به مرزهای جغرافیایی نکند و فراتر از مرزها، قلب ها را فتح کند.

وی به توقیف نفت کش انگلیسی و یا پهپاد آمریکایی اشاره کرد و گفت:امروز کسی جرات حمله به ایران را ندارد و این ها همه سرمایه هایی است که در جنگ به دست آوردیم.

 استاندار  گلستان گفت:امروز بیشترین تسلیحات  نظامی  در منطقه وجود دارد و عربستان با ۱۰ پهپاد یمنی فلج و ۶۰ درصد نفت آن کاهش یافت و این نشان می دهد که توسعه و امنیت خریدنی نیست.

حق شناس بیان کرد:صادر شدن انقلاب ما به کشورهای دیگر هم نمونه دیگری از دستاوردهای انقلاب است و اگر کسی تهدیدی برای ما باشد این کشورها از خارج از مرزها از ما دفاع می کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8364



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96