اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز عملیات اجرایی بهسازی میدان ورودی بندرگز تا یک ماه آینده
شهردار بندرگز گفت: امیدواریم بتوانیم تا یک ماه آینده (آبان‌ماه) عملیات اجرایی بهسازی میدان ورودی شهر بندرگز را آغاز کنیم.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، میدان ورودی شهر  بندرگز  نخستین میدان ورودی غربی استان گلستان است که در حوزه  گردشگری  اهمیت بسیار زیادی برای شهرستان بندرگز و استان دارد.

 فرماندار  بندرگز، شهردار و اعضای شورای شهر بندرگز برای روشن شدن تکلیف المان میدان ورودی شهرستان بندرگز نشستی برگزار کردند.

یکی از اهالی شهرستان بندرگز از ناایمن بودن مسیر المان میدان ورودی شهرستان بندرگز ابراز نگرانی کرد و گفت:در روز امکان ندارد در میدان ورودی شهرستان بندرگز یک تصادف را شاهد نباشیم.

*تا یک ماه آینده عملیات اجرایی بهسازی میدان ورودی شهر بندرگز آغاز می‌شود

شهردار بندرگز در خصوص اجرای پروژه میدان ورودی این شهر گفت:امیدواریم بتوانیم تا یک ماه آینده(آبان‌ماه)عملیات اجرایی بهسازی میدان ورودی شهرستان بندرگز را آغاز کنیم.

حسین احمدی فرماندار بندرگز با تاکید بر اینکه باید طرحی را تا مدت یک هفته دیگر برای بهسازی المان بندرگز برنامه‌ریزی کنیم، تصریح کرد:باید فکرهایمان را روی هم بگذاریم و برای بهسازی المان میدان ورودی بندرگز طرحی را ظرف یک الی دو هفته دیگر نهایی کنیم و پیگیر آن باشیم.

*برآورد اولیه برای بهسازی المان ورودی شهر بندرگز 1.5 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است

مجتبی ریاحی عضو شورای شهر بندرگز با اشاره به اینکه اگر تشریفات قانونی را رعایت کنیم زمان‌بر خواهد بود، ابراز کرد:برای بهسازی المان میدان ورودی شهرستان بندرگز به مدت زمان زیادی نیاز داشته باشد و شاید تا پایان سال به طول بیانجامد باید با پیمانکار این المان قراردی مجدد ببندیم و بگوییم که ظرف یک هفته آتی طرح المان و فاز صفر آن را به ما بدهد.

از دوستان خود در فرمانداری،  شهرداری  و شورای شهر بندرگز قول گرفتیم که حداکثر تا پایان یک ماه دیگر عملیات اجرایی بهسازی میدان ورودی بندرگز آغاز شود 

شهردار بندرگز اظهار کرد:برآورد اولیه ما برای بهسازی المان ورودی شهرستان بندرگز و محوطه‌سازی این میدان که مساحتی حدود 11 هزار متر مربع است حدود 1.5 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

جعفر رضایی اظهار کرد:اعتبارات بهسازی المان ورودی شهر بندرگز از منابع داخلی است که با مصوبه شورای شهر مقرر شد قسمتی از املاک شهرداری به فروش برسد و قسمتی از اعتبار را چشم‌انتظار منابع استانی هستیم.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، انگار اینبار قضیه تکمیل المان میدان ورودی شهرستان بندرگز بسیار جدی‌تر از گذشته در حال پیگیری است امیدواریم این زمان‌بندی‌هایی که اعلام شد و وعده‌هایی که برای این المان داده شد مانند سایر وعده‌ها در هشت سال گذشته فراموش نشود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8347



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96