اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان: هواداران صبور باشند
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت که این تیم در مقایسه با فصل گذشته دچار تغییرات فراوانی شده و هواداران گرگانی برای انسجام و هماهنگی میان بازیکنان و کسب نتایج لازم باید صبور باشند.

مهران شاهین طبع روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پشتیبانی علاقه مندان  بسکتبال  گرگان از این تیم در فصل جدید لیگ برتر، سرعت هماهنگی تیم، رشد کیفیت فنی و در نتیجه به دست آوردن نتایج را آسان تر خواهد کرد.

وی بیان کرد:تغییر کادر فنی و ورود بازیکنان جدید، ضرورت برخورداری از زمان بیشتر برای رسیدن به انسجام و هماهنگی فنی بازیکنان و مربیان تیم  شهرداری  گرگان را بیشتر می کند و بی تردید با حمایت هواداران، به دنبال کسب جایگاه مطلوب در پایان فصل آینده لیگ برتر خواهیم بود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود:به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر، انتظارات هواداران از تیم را بیشتر کرده و از طرف دیگر، رقبا توجه بیشتری به این تیم می کنند که لازم است با همه توان تمرینات پیش فصل را پشت سر گذاشته و با حداکثر آمادگی فصل جدید را آغاز کنیم. 

شاهین طبع ادامه داد:در کنار تلاش برای جذب چند بازیکن باتجربه و ملی پوش، از بازیکنان و کادر فنی بومی در صورت برخورداری از ویژگی های لازم استقبال کرده و شایسته سالاری را به اولویت اصلی تیم تبدیل خواهیم کرد.

وی به شرایط استفاده از پری پتی بازیکن فصل گذشته و مورد علاقه هواداران شهرداری گفت:علاوه بر توجه به مسایل اخلاقی در جذب بازیکنان خارجی، وضعیت اقتصادی کشور و نوسانات قیمت ارز هم باید مورد توجه قرار گیرد تا آسیب های ناشی از پرداخت معوقات، به بروز مشکل برای تیم ختم نشود.

به گزارش کاسپین خبر تاکنون و با نظر سرمربی تیم شهرداری گرگان، روزبه ارغوان، علیار نجفی، نوید رضایی فر، احمد بوستانیان، و امیرحسین آذری به این تیم پیوسته و قرارداد امیر صدیقی بازیکن فصل گذشته تیم نیز تمدید شد.

مهران‌شاهین طبع که مسوولیت سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران را نیز برعهده دارد، عصر دیروز یکشنبه قرارداد یک ساله خود را با باشگاه شهرداری گرگان امضا و به صورت رسمی فعالیت خود در این تیم را آغاز کرد.

شاهین طبع در زمان حضور در رقابت های جام جهانی و انتخابی المپیک به همراه تیم ملی با مسوولان باشگاه شهردار به توافق اولیه رسیده بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر کشور با هدایت حمیدرضا کلاسنگیانی به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود.

رقابت های فصل جدید لیگ‌برتر بسکتبال کشور از ۹ آبان ماه با حضور ۱۵ تیم آغاز می شود./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8327



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96