اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خط و نشان فرماندار کلاله برای خبازی‌های متخلف
فرماندار شهرستان کلاله از نظارت ویژه و مستمر بازرسان از نانوایی ها خبرداد و گفت: با واحدهای صنفی خبازی که تخلف و سهل انگاری داشته باشند، با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

به گزارش کاسپین خبر، علی اصغر بیانی در جلسه کارگروه آرد و  نان  این شهرستان اظهار کرد:با توجه به اینکه نان کالای اساسی در سبد مصرفی خانوار است، به کلیه واحدهای صنفی خبازی تذکر جدی داده شود که تحت بازرسی و نظارت ویژه و مستمر بازرسان ما هستند.

وی افزود:چنانچه خبازی ها نسبت به وزن نان، قیمت نان، آرد سهمیه و  بهداشت  فردی اهمال و سهل انگاری انجام دهند، با اشد مجازات نقدی و قطع سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

بیانی در ادامه گفت:تمامی نانوایی های شهرستان موظفند، تابلوهایی یک شکل که در آن وزن نان، نوع پخت، قیمت، ساعت پخت، روز تعطیلی واحد و...مشخص شده، نصب و در معرض دید عموم مردم قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد:طی یک ماهه گذشته 142 مورد بازدید از واحدهای خبازی توسط بازرسان شهرستان صورت گرفته که منجر به تشکیل 26 پرونده تخلف به میزان مجموعا شصت میلیون و 940 هزار و 200 ریال شد.

 فرماندار   کلاله  عمده تخلفات واحدهای صنفی خبازی را کم فروشی، عرضه آرد خارج از شبکه، عدم بهداشت محیط و عدم رعایت دستورالعمل های واحد صنفی عنوان کرد.

بیانی از اداره غله خواست، مانع هر گونه خروج  گندم  و آرد از شهرستان شده و مدیریت لازم را با توجه به ظرفیت سیلوهای گندم شهرستان داشته باشند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8317



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96