اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرآموزش و پرورش گرگان:

جذب ۳۱۰ نیروی حق التدریسی در گرگان/ ۹۹درصد ثبت نام ها انجام شد
مدیرآموزش و پرورش شهرستان گرگان از جذب ۳۱۰ نیروی حق التدریس در گرگان خبرداد و گفت: تاکنون ۹۹ درصد ثبت نام های شهرستان در همه مدارس دولتی و غیردولتی انجام شده است.

به گزارش کاسپین خبر، بهجت تربتی نژاد، صبح یکشنبه در حاشیه کارگاه فرهنگی و اجتماعی شهرستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد:تاکنون ۹۹ درصد ثبت نام های ما در همه  مدارس  دولتی و غیردولتی انجام شده و به سمت برنامه های آغاز سال تحصیلی خواهیم رفت.

تربتی نژاد با بیان این که امسال حدود هشت هزار و ۶۰۰ کلاس اولی در  گرگان  داریم، ادامه داد:امسال به دلایل متعدد در مقطع ابتدایی در سطح شهرستان گرگان حدود ۲۰ کلاس درس اضافه کردیم.

وی افزود:به صورت متمرکز استانی و شهرستانی برنامه آغاز سال تحصیلی را در دو مدرسه دین و دانش(شهرستانی)و مدرسه سجادیه(استانی)خواهیم داشت و یکی از مقامات کشوری در مراسم بازگشایی مدارس حضور دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گرگان گفت:سرویس رایگان برای دانش آموزان شامل طرح روستا مرکزی مانند سال گذشته در مقطع متوسطه اول و دوم خواهیم داشت.

تربتی نژاد عنوان کرد:در مجموع ۱۵ مدرسه روستا مرکزی داریم که کل دانش آموزان ۹۸ مدرسه(مقطع متوسطه اول و دوم)روستایی را تحت پوشش قرار می دهند.

وی گفت:از اول مهر نیروهای حق التدریس و سوادآموزی و سرباز  معلم  به صورت نیروهای جدید حق التدریسی جذب و از اول مهرماه مشغول به کار خواهند شد که تعداد آن ها در گرگان ۳۱۰ است.

تربتی نژاد خاطرنشان کرد:در چند روز آینده به همت بسیج دانش آموزی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی برگزار خواهیم کرد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8316



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96