اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ خبرداد

بازسازی حوزه ریلی مازندران دلیل تغییر ساعت حرکت قطار گرگان-تهران
مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: بازسازی حوزه ریلی مازندران دلیل تغییر ساعت حرکت قطار گرگان به تهران است.

مهدی عبدالکریم‌زاده در گفتگو با کاسپین خبر اظهارکرد: علت تغییر زمان حرکت قطار  گرگان -تهران که سبب نارضایتی مردم استان شده به دلیل طغیان رودخانه ها و ریزش و تخریب حوزه ریلی شمال، در محدوده سوادکوه و مسدودی و آبگرفتگی خط راه‌آهن در محور پل سفید-زیرآب است.

وی افزود: ساعت حرکت قطار گرگان به سمت تهران از هشت شب به ۱۶ و ۳۰ دقیقه تغییر پیدا کرد که باعث نارضایتی برخی از مسافران شده است.

عبدالکریم زاده توضیح داد که بعد از بارندگی‌ قسمت هایی از یک منطقه کوهستانی در سوادکوه دچار ریزش و به زیر ساخت‌ها ریلی آسیب رسیده است لذا بخش‌های از این محور در ساعاتی مشخص در حال بازسازی و اصلاح است.

وی بیان کرد:این تغییر ساعت با هماهنگی ستاد با حوزه ریلی انجام شده و ابتدا مقرر شده بود که تعمیرات در روز انجام شود که در این صورت قطارهای گلستان حذف می شد اما با رایزنی با تهران، تعمیرات به شب موکول شد و بنابراین تغییر ساعت اتفاق افتاد.

عبدالکریم زاده تأکید کرد:بر این اساس تغییر ساعت حرکت قطار از گرگان به تهران موقتی بوده و در صورت رفع نهایی مشکل که طبق برآورد مازندران پایان مهرماه است، حرکت قطارها به روال سابق باز می‌گردد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ از همه آژانس های داخل شهر خواست تا زمان حرکت قطار گرگان تهران را به صورت صحیح اطلاع رسانی کنند.

عبدالکریم زاده همچنین از مسافران هم درخواست کرد استعلام و اطلاع یابی آخرین زمانبندی حرکت قطار ها را جویا شوند و بلیط های خود را با زمانبندی جدید و با برنامه ریزی لازم تهیه و عازم تهران شوند.

وی افزود:در حال حاضر قطارهای مسافربری محلی بدون تاخیر از گرگان تا زیرآب روزانه درحال تردد هستند.

عبدالکریم زاده اشاره کرد:در راستای رفاه حال مسافران نمازخانه ها و امکانات ایستگاه های طول مسیر حوزه خود را در اختیار مسافران قرار گذاشته ایم و در صورت تاخیر و یا هر گونه تغییر در این زمینه، با پیامک به همه مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اعلام کرد که روزانه قطارهای حومه ای بین دو استان مازندران و گلستان بدون تغییر و تاخیر در حال سیر بوده و مسافران در دو محور شمال و شمالشرق دو (استان گلستان)بدون هیچ مشکلی جابجا می‌شوند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8307



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96