اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماز ظهر عاشورا در سراسر استان گلستان اقامه شد
عزاداران حسینی در سراسر استان گلستان در عمل به پیام عاشورا، نمازظهر عاشورا را در شهرها و روستاهای این استان اقامه کردند.

به گزارش کاسپین خبر، همزمان با عاشورای حسینی مردم مومن گلستان در مناطق مختلف این استان با به راه انداختن دسته‌جات و هیئت‌های عزاداری اوج عشق و ارادت خود را به امام حسین(ع)و یاران باوفایشان در دشت کربلا نشان دادند.

در این روز مردم عزادار، به یاد آخرین نماز امام حسین(ع)، نمازظهر عاشورا را اقامه کردند.

نمازظهر امروز با حضور هیات های  مذهبی  و دسته جات عزاداری و هزاران نفر از مردم در صفوف به هم پیوسته در جای جای گلستان اقامه شد.

برپایی اقامه نماز جماعت در ظهر عاشورا بخشی از حرکت فرهنگی امام حسین(ع)برای زنده نگه داشتن برپایی نماز جماعت است.

قبل از نماز هم مردم استان گلستان در بسیاری از شهرها و روستاها به خیابان‌ها آمده و نشان دادند که پس از گذشت سال‌ها از واقعه عاشورا، هم چنان با آرمان‌های حسینی مأنوس و همراه هستند.

خیابان های گرگان هم از ساعات اولیه امروز(سه شنبه)مملو از دسته جات و هیات های عزاداری بود و مردم دیار دارالمومنین عاشقانه در غم شهادت مظلومانه امام سوم شیعیان به سوگ نشستند.

نمازظهر عاشورا در مرکز گلستان به امامت آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان اقامه شد.

عاشورائیان در مرکز استان گلستان، همگام با مردم سراسر ایران، نمازظهر عاشورا را نشانه مظلومیت و حقانیت قیام حسینی دانسته و آن را به حرمت شهیدان کربلا در خیابان امام خمینی(ره)گرگان اقامه کردند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8293



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96