اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار: گلستان نیازمند اطلس جغرافیایی توزیع جرم است
استاندار گلستان با اشاره به لزوم هدفمند شدن اقدامات بازدارنده و برخورد با جرایم به ویژه اعتیاد در استان گفت : تهیه اطلس توزیع جغرافیایی جرم در مناطق گوناگون استان ضروری است.

به گزارش روابط عمومی  استاندار ی گلستان، هادی حق شناس روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با  مواد مخدر  استان اظهار داشت:شناسایی جرایم بر اساس فراوانی تکرار در مناطق و محلات توسط  نیروی انتظامی  و اقدامات برنامه ریزی شده برای کاهش جرم، بهترین راهکار تقلیل پرونده های قضایی و زندانیان در استان است.

وی افزود: باید اطلاعات کافی برای فراوانی و نوع ابتلا به اعتیاد مناطق مختلف در دسترس باشد تا برنامه ریزی برای مقابله با این آسیب مهم اجتماعی امکان پذیرتر گردد.

وی گفت:شناسایی مناطق اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر استان و برنامه ریزی برای اجرای عملیات پلیسی از قبیل ایست و بازرسی مستمر، مانع فعالیت شبکه توزیع مواد مخدر می شود که در کنار این شیوه ها باید از فعالیت های فرهنگی و هنری هم برای کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد بهره برد.

استاندار گلستان ادامه داد:باید با استفاده شیوه‌های هنرمندانه، قبح و زشتی اعتیاد در جامعه را اعلام کرد تا شاهد کاهش گرایش به مواد مخدر به خصوص در میان جوانان باشیم./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8278



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96