اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف بیش از ۸۳ کیلوگرم مواد اولیه ساخت «شیشه» در گنبدکاووس
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس، از کشف بیش از ۸۳ کیلوگرم مواد اولیه و پیش‌سازه‌های ساخت مواد مخدر شیشه خبر داد.

سرهنگ محمود علیفر امروز در گفت و گو با کاسپین خبر در  گنبد کاووس، با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی  نیروی انتظامی  برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم با همتی مضاعف در حال انجام است، اظهار کرد:تلاش کرده‌ایم با برنامه‌ریزی و همکاری و همدلی صورت گرفته با مدیران هیئت‌ها، مساجد و تکایا نظم و امنیت عمومی شهرستان را به میزان قابل توجهی بالا ببریم.

وی با بیان اینکه در روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با  مواد مخدر  شهرستان گنبدکاووس پس از یکسری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک محل ساخت مواد مخدر از نوع شیشه شدند، افزود:پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از محل مورد نظر، بیش از ۸۳ کیلوگرم مواد اولیه و پیش‌سازه‌های ساخت شیشه را کشف کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد و خاظرنشان کرد:فرد مورد نظر پس از تشکیل پرونده و اقدامات قانونی، تحویل مراجع قضایی شده است.

علیفر با درخواست از شهروندان گنبدی مبنی بر همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان، گفت:از شهروندان در صورت اطلاع و یا مشاهده هر‌گونه فعالیت مجرمانه و یا مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8268



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96