اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کسب 2 رتبه برتر جشنواره خوارزمی توسط دانش‌آموزان گنبدی
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به درخشش دانش‌آموزان این شهرستان در جشنواره نوجوان خوارزمی، گفت: در مرحله کشوری این مسابقات دو دانش‌آموز گنبدی دو رتبه برتر کسب کردند.

علیرضا احمدپور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار کاسپین خبر در  گنبد کاووس با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های پژوهش محور یکی از اولویت‌های ما در حوزه آموزش متوسطه است، اظهار کرد:با توجه به پژوهش محور شدن دانشگاه‌ها به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و ضرورت توانمندی دانش آموزان برای تحقیق و پژوهش این اولویت را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تولید علم یکی از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود:یکی از راه‌های تولید علم تحقیق و پژوهش است که در تلاش هستیم تا از همان سالهای ابتدایی مقطع متوسطه اول آن را در وجود دانش‌آموزان نهادینه کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه  جشنواره خوارزمی  یکی از بسترهایی است که ضمن ایجاد انگیزه برای پژوهش دانش‌آموزان را به سمت تولید علم حرکت می‌دهد، خاطرنشان کرد:دانش آموزان گنبدی بار دیگر در این جشنواره به خوبی درخشیده و باز هم برای شهرمان افتخار آفریدند.

احمدپور با اشاره به اینکه پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت بیش از ٣٥٠ دانش آموز دختر و پسر برگزیده سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد:دانش آموزان شهرستان گنبدکاووس توانستند رتبه اول در محور زبان خارجه و همچنین رتبه دوم در محور پژوهش را در این جشنواره کسب کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات از 30 مردادماه الی دوم شهریور ماه در 6 محور برگزار شده است، گفت:خانم‌ها«یلدا طهماسبی»و«ملیکا مرادی»از مدرسه متوسطه اول مهراندیش مقام نخست بخش زبان انگلیسی و آقایان«ماهان طریقتی»و«محسن سلمانی خیج»از آموزشگاه شهید عسگری تیزهوشان مقام دوم بخش پژوهش را به دست آورند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اساتید راهنمای این دانش آموزان را نیز«مرتضی دلیر»،«لطیفه قرنجیک»و«آذر محمدجان چاری»عنوان کرد و ادامه داد:امیدواریم بتوانیم در سالهای آتی نیز این افتخارات را تکرار کنیم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8264



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96