اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۵ هزار میز و نیمکت جدید در مدارس گلستان
معاون آموزش و پرورش گلستان از توزیع ۵ هزار میز و نیمکت جدید در مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر از گرگان، نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان این خبر را در همایش ۳ مقطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان آق قلا اعلام کرد.


نظری گفت:از ۳۲۵ واحد آسیب دیده از  سیل  حدود ۲۶ واحد در شهرستان‌های آق قلا، گمیشان و گنبدکاووس در حال طی فرایند‌های قانونی و انعقاد قرارداد با پیمانکاران است.

او گفت:بخش زیادی از طرح‌ها دو یا سه کلاس بودند در سال تحصیلی جدید و  مدارس  بیش از سه کلاس و شش کلاس در سال تحصیلی ۹۹ با همکاری خیرین مدرسه ساز آماده خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تجهیز مدارس در سال تحصیلی جدید گفت:توزیع اقلام و تجهیزات آموزشی تا نیمه شهریور ماه انجام و طی آن حداقل ۵ هزار میز و نیمکت دانش آموزی، میز  معلم  و سایر اقلام آموزشی در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

قدرت ا...نظری در خصوص توزیع کتب درسی دانش آموزان نیز گفت:استان گلستان از لحاظ دریافت کتب درسی از استان‌های پیشتاز است و ثبت سفارش کتاب‌های تمامی دانش آموزان انجام و در استان دریافت شده است که به زودی به شهرستان‌ها تحویل می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8254



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96