اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پاکسازی «قلعه‌حسن» از مواد مخدر و آلارم خطر در منطقه آلوده «قزاق‌محله»
دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب گرگان از پاکسازی منطقه «قلعه‌حسن» در شیوع مواد مخدر خبر داد و این مهم را نتیجه مشارکت اجتماعی دانست.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، مسعود سلیمانی صبح امروز در جمع اعضای شورای هماهنگی مبارزه با  مواد مخدر  شهرستان گرگان اظهار کرد:در زمینه مبارزه با مواد مخدر تجربه‎ای که در منطقه«قلعه‌حسن»گرگان داریم نشان‌دهنده این است که تنها با نیروهای حاکمیتی پاکسازی منطقه از مواد مخدر ممکن نیست، مشارکت اجتماعی در این زمینه بهتر جواب می‌دهد.

وی با بیان اینکه فروش مواد مخدر در«قلعه‌حسن»از صد درصد به 30 درصد کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد:فروش مواد مخدر در منطقه آسیب‌پذیر«قزاق‌محله»یک درصد هم کاهش پیدا نکرده و چه بسا بیشتر هم شده است.

دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب گرگان با بیان اینکه موادفروشی در«قزاق‌محله»به یک فرهنگ تبدیل شده است، افزود:توجه به مسائل زیرساختی شهری در جدول‌کشی، آسفالت و لایروبی رودخانه در این منطقه نتوانسته از میزان شیوع مواد مخدر کم کند.

مردم برای مبارزه با مواد مخدر باید مشارکت داده شوند

سلیمانی در خصوص پاکسازی منطقه آلوده«قلعه‌محمود»گفت:هر روستایی که پایگاه بسیج دارد در پاکسازی محلات از مواد مخدر می‌تواند نقش خوبی ایفا کند، منازلی که محل فروش و توزیع مواد مخدر باشند از خدمات آب، برق و گاز محروم می‌شوند وصل این خدمات‌رسانی به شرط برائت و طی مراحل اصلاح است.

وی با بیان اینکه شرایط«قلعه‌محمود»اکنون بهتر شده است، افزود:مردم برای مبارزه با مواد مخدر باید مشارکت داده شوند، قانونی وجود دارد که بسیج به عنوان ضابط است و دارای کارت است همچنین در این راستا از ظرفیت معتمدان و ریش‌سفیدان باید استفاده شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8234



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96