اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استقرار بالن شهرداری در فرودگاه گرگان
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گرگان خروج بالن و لغو پروازهای این بالن از گرگان را تکذیب کرد و گفت: پس از کسب مجوزهای نهایی پروازهای این بالن روزهای آینده از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، 28 مردادماه سال جاری همزمان با جشن عید غدیر پرواز  بالن  تفریحی و  گردشگری   شهرداری  گرگان کار خود را آغاز کرد.

پروژه پرواز بالن و ایجاد سایت پروازی بالن با هدف توسعه صنعت گردشگری توسط شهرداری گرگان اجرایی شد اما از صبح امروز خبرهای مختلفی مبنی بر عدم موفقیت این طرح و خروج بالن از گرگان توسط شرکت پیمانکار و بهره‌بردار در فضای مجازی منتشر شد.

عبدالخلیل صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره آخرین وضعیت این بالن اظهار کرد:این بالن متعلق به شرکت  فرودگاه ‌های کشور است که فرودگاه گرگان نیز جز فرودگاه‌های همین شرکت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد:برای پرواز این بالن، هماهنگی‌های لازم برای پرواز و شروع به کار بالن انجام شد که به صورت رسمی اعلام کنیم این بالن در گرگان فعال خواهد بود و امکان پرواز بالن در این منطقه وجود دارد.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گرگان خاطرنشان کرد:با توجه به نیاز سیر قانونی عقد قرارداد بخش خصوصی با شرکت فرودگاه‌های کشور، آغاز به کار موقت بالن به مدت یک هفته با ورود شهرداری گرگان و فرودگاه گرگان انجام شد.

صادقی گفت:در حال حاضر نیز بالن در اختیار فرودگاه گرگان است و به هیچ عنوان از گرگان و استان خارج نشده و بخش خصوصی بهره‌بردار در تهران پیگیر اخذ مجوزهای نهایی و عقد قرارداد با شرکت فرودگاه‌های کشور است و طی روزهای آینده این موضوع نهایی و پروازها دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی تاکید کرد:هیچ مشکلی برای پرواز این بالن وجود ندارد و پس از نهایی شدن بیمه، قرارداد و مجوزهای نهایی پرواز این بالن طی روزهای آینده انجام خواهد شد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8229



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96