اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اجرای طرح گردشگری سوارکاری در گلستان
فرماندار ترکمن گفت: طرح گردشگری سوارکاری در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر از رگان، الیاس هیوه چی  فرماندار ترکمن گفت:برای اجرای این طرح ۳۲ میلیارد ریال هزینه و برای ۸ نفر شغل ایجاد شده است.


او با اشاره به ظرفیت‌های  گردشگری  شهرستان افزود:با وجود قدمت صدساله شهر  بندرترکمن  و خیل عظیم مسافران و گردشگران، شهرستان ما فاقد زیرساخت‌های لازم است بنابراین باید زیرساخت‌های لازم را تعریف و عملیاتی کنیم.

هیوه چی افزود:طرح ۲۲ هکتاری گردشگری آشوراده که در آذرماه ۹۷ کلنگ زنی شد، هم نقش موثری در توسعه اشتغال شهرستان و استان خواهد داشت و هم ظرفیت ملی برای کشور است که مجوز‌های لازم برای اسکله پشتیبان در حال انجام است.


وی  استخر  سرپوشیده بندرترکمن که ۱۰ سال بر زمین مانده بود را از مطالبات دیرینه مردم شهرستان خواند و گفت:با پیگیری‌های انجام شده، این طرح در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.


فرماندار با اشاره به طرح‌های زیرساختی شهرستان ادامه داد:از دیگر مطالبات دیرینه مردم سالن تختی است که اعتبارات لازم اخذ و پیمانکار در حال فعالیت است تلاش میکنیم دهه فجر افتتاح شود.

وی تصریح کرد:تلاش ما این است که بستر‌ها و زیرساخت‌های گردشگری شهرستان را فراهم کنیم و ابراز امیدواری کرد در ۵ یا ۶ سال آینده شاهد جهش اقتصادی در شهرستان باشیم و به شهر مقصد گردشگری تبدیل شویم.


وی در پایان گفت:در هفته دولت امسال ۶۲ طرح  عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۳۳۰ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال در شهرستان ترکمن افتتاح و کلنگ زنی شد./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8227



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96