اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با شرکت ۴۷ راس اسب؛

هفته قهرمانی کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد
هفته قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن با شرکت ۴۷ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کاسپین خبر، در هفته یازدهم و  قهرمانی  رقابت‌های کورس  اسب دوانی تابستانه  بندرترکمن  بعدازظهر جمعه ۴۷ راس اسب از نژادهای دوخون و تروبرد در هفت دور هزار و هزار و ۴۵۰ متری در مجموعه  سوارکاری  این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۱۰۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس ۶ به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آرمین آق آتابای با اسب آواز زودتر از خط پایان گذشت و ستار مهرانی با اسب مانلی(۲)و بنیامین جرجانی با اسب شاو شاو به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس برنده به مسافت هزار متر بود که آق اویلی بشگرد با اسب تاوا نورا عنوان اول را به دست آورد و بنیامین جرجانی با اسب بلک اسپیدی و رامین قهرمانی با اسب رویال اسپیدی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب الملس بندر موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب نیروانا و قربان محمد اودک با اسب بیوتی کالکشن به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس یک به مسافت هزار و ۴۵۰ متر شکل گرفت که آق اویلی بشگرد با اسب آکام زودتر از خط پایان عبور کرد و قربان محمد اودک با اسب لندی و ستار مهرانی با اسب ویمتو به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس ۶ به مسافت هزار و ۴۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالحلیم قبادی با اسب آژدر نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و ستار مهرانی با اسب گلد دریم و آرمین آق آتابای با اسب طوفان سرخ نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار و ۴۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آق اویلی بشگرد با اسب طلا موفق به کسب عنوان نخست شد و عیدمحمد غراوی با اسب گل آی نور و مهرداد خوجملی با اسب وروجک گمیشان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار و ۴۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب هاکتان مقام نخست را کسب کرد و امیر مختومی با اسب استینگر و مهرداد خوجملی با اسب آی نور مهرانی به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

آق اویلی بشگرد بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته یازدهم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، آق اویلی بشگرد با کسب چهار مقام نخست و یک مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، آرمین آق آتابای موفق به کسب یک مقام نخست و یک مقام سوم شد و عبدالحلیم قبادی و کمال دلیجه عطا هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های  گنبد کاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8225



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96