اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

اقتدار فعلی ایران در طول تاریخ این کشور بی سابقه است
امام جمعه گرگان گفت: توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در زمانه کنونی در طول تاریخ ۲۵۰۰ ساله این سرزمین بی سابقه بوده است.

به گزارش کاسپین خبر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی  سیاسی  نماز جمعه  گرگان  با اشاره به خطبه امام علی(ع)در نهج البلاغه، اظهارکرد:وجود خداوند مبارک است که ماحصل معنای آن یعنی این که حقیقتی که خیر آن دوام و ثبات دارد.

وی افزود:هفته گذشته، ارتش جمهوری اسلامی ایران از سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳ رونمایی کرد و این اقدام بسیار ارزشمند است. 

نورمفیدی بیان کرد:امروز دشمن تلاش می کند مردم را از این نظام و شرایط موجود کشور ناامید کرده و بین مردم و نظام گسست و شکاف ایجاد کند.

وی اضافه کرد:معمولاً کشورهای پیشرفته و کشورهایی که توان دارند برای تقویت قدرت و بنیه نظامی خود اقداماتی از جمله ساخت موشک و جنگنده، ساخت پهپادهای رادار گریز انجام داده و جنگ الکترونیک را هم مد نظر دارند.

نورمفیدی گفت:ایران اسلامی ما با وجود مشکلات اقتصادی در این زمینه ها که اشاره شد جز کشورهای برتر دنیا است.

امام جمعه گرگان با اشاره به ساخت موشک توسط ایران، عنوان کرد:امروز ایران در ساخت موشک توانمندی زیادی دارد و در طراحی جنگنده از جمله جنگنده نسل پنجم قاهر، پهپادهای رادار گریز و در جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان است.

نورمفیدی با بیان این که امروز ایران از جزئیات ناوهای آمریکایی که در خلیج فارس مستقر هستند، آگاه است، افزود:از این ناوها هم عکسبرداری و فیلمبرداری می شود و کوچکترین تخطی ای از آن ها صورت گیرد در دوربین ها ثبت و مشخص است.

وی با اشاره به این که این ها نماد توان ایران است، گفت: زمانی که ایران پهپاد آمریکایی که از جمله پهپادهای پیشرفته آمریکایی بوده را ساقط کرد، جهانیان انگشت حیرت به دندان گرفتند که ایران چه اندازه پیشرفت کرده است.

امام جمعه گرگان با بیان این که توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در زمانه کنونی در طول تاریخ ۲۵۰۰ ساله این سرزمین بی سابقه بوده است، خاطر نشان کرد:وقتی جوانان ما در اوج تحریم و چالش های اقتصادی توانایی ایجاد چنین دستاوردهای مهمی دارند، یقیناً توان حل مشکلات اقتصادی را هم دارا هستیم.

نورمفیدی همچنین گفت:اکنون جمهوی اسلامی ایران بازوان قدرتمندی در یمن، سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشور های منطقه دارد که سبب شده است تا هیچ کشوری تصور حمله به این سرزمین را در ذهن نداشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت برخورد با فساد در کشور تأکید کرد: همه دستگاه های کشور از مجریه، قضاییه و مجلس باید برای برخورد با فساد آستین بالا بزنند.

نورمفیدی همچنین به درپیش بودن ماه  محرم  اشاره کرد و گفت: باید آموزه های عاشورایی در این عزاداری ها ترویج شود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8222



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96