اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بیمارستان مراوه‌تپه امسال به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار مراوه‌تپه در منتهی‌الیه شمال شرق استان گلستان از بهره‌برداری بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

امان گلدی ضمیر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کاسپین خبر با بیان اینکه ساختمان این  بیمارستان  با هزینه بنیاد مستضعفان کشور احداث می شود، افزود:شهرستان مراوه‌تپه از مناطق کمتر توسعه یافته و محروم شرق گلستان است و بر این اساس ضرورت تامین نیازهای بهداشتی و  درمانی  مردم این شهرستان اجتناب‌ناپذیر است.

وی گفت:عملیات اجرایی احداث ساختمان بیمارستان  مراوه تپه  با زیربنای ۱۳ هزار مترمربع در سال ۱۳۹۵ با ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شده بود بیمارستان ظرف دو سال احذاث و مردادماه سال ۱۳۹۸ به بهره برداری برسد که تاکنون بیش از۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 فرماندار  مراوه‌تپه ادامه داد:در بازدید چندی پیش استاندار گلستان، رئیس بنیاد مستضعفان کشور و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ازاین پروژه، تامین اعتبار لازم برای اتمام عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان مراوه تپه همچنین تامین و تجهیز بخش های مختلف آن مورد تاکید قرار گرفت.

ضمیر اظهار داشت:برای بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه بخش‌های تخصصی شامل مراقبت‌های ویژه، اورژانس، درمانگاه، دیالیز، جراحی ، زنان و زایمان، سی سی یو و آی سی یو در نظر گرفته شده است.

شهرستان مرزی مراوه تپه با ۶۲ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع شده است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8200



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96