اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کلاهبردار ۱۵ میلیاردی گنبدی دستگیر شد
فرمانده انتظامی گلستان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر از گرگان، سردار"روح الامین قاسمی"در گفت و گو با خبرنگار گفت:تعدادی از شهروندان شاکی با مراجعه به ما اطلاع دادند که فردی به آنها بلیط های جعلی تورهای مسافرتی خارج از کشور را فروخته است.

او ادامه داد:شاکیان بعد از خرید بلیط خود را به فرودگاه رسانده اما بعد از معطلی های چند روزه پی بردند که بلیت های خریداری شده فاقد اعتبار و جعلی است.

سردار قاسمی با بیان اینکه متهم پس از دریافت مبالغ هنگفت از شاکیان متواری شده بود، افزود:اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز شد و سرانجام ماموران موفق شدند کلاهبردار حرفه ای را که از هویت جعلی استفاده کرده بود شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه دفتر آژانس مسافرتی این کلاهبردار فاقد مجوز بوده، گفت:متهم در مقر انتظامی و پس از مواجهه با مستندات غیر قابل انکار پلیس به  کلاهبرداری  ۱۵ میلیارد ریالی از ۳۵۰شهروند اعتراف کرد.

سردار قاسمی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی ادامه داد:شهروندان برای تهیه بلیت های مسافرتی از دفاتر معتبر استفاده کرده و از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند تا در دام چنین مجرمانی گرفتار نشوند./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8197



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96