اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان:

گندم سیلوهای گلستان پاک است/ شرمنده مردم هستیم
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: گندم تمام سیلوهای گلستان پاک است و هیچ مشکلی برای سلامت جامعه نیست.

حمیدرضا علیمحمدی در گفتگو با کاسپین خبر اظهار کرد:نه تنها در یکی دو سال اخیر بلکه در سنوات گذشته هرسال شاهد تخلف در حوزه  گندم  استان بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه بروز تخلف جای دفاع ندارد، افزود:هرسال شاهد اتفاقاتی از این دست بوده ایم ولی نباید تخلف اتفاق افتاده را به کل مجموعه تعمیم داد.

مدیر  شرکت غله  و خدمات بازرگانی گلستان ادامه داد:امسال خرید تضمینی ۵۶۰ هزار تن گندم در گلستان انجام شده و تنها بخشی از گندم یک سیلو به خاک آغشته بود.

وی با این توضیح که حدود ۶۰۰ تن گندم این سیلو تخلیه شد و ۶۰ تن خاک در آن وجود داشت، اضافه کرد:این تخلف با تبانی چند کارگر و کم توجهی و نظارت کمرنگ رئیس سیلو و حوزه کنترل کیفی اتفاق افتاده است.

علیمحمدی تصریح کرد:در اینکه اتفاق افتاده کار زشتی بوده هیچ تردیدی نداریم و شرمنده مردم هستیم و پوزش می طلبیم.

وی تاکید کرد:هیچ مشکلی متوجه سلامت جامعه نیست چرا که گندم ها در سیلو و کارخانه بوجاری می شوند و تمام ناخالصی ها از جمله کاه، خاک و شن و حتی گندم شکسته و...از آن جدا و تنها گندم با کیفیت آرد می شود.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان همچنین به موضوع تجلیل از رئیس اداره غله  گنبد کاووس در مراسم جشن خرمن شامگاه جمعه در شرق استان برگزار شده بود اشاره و بیان کرد:این جشن توسط بخش خصوصی برگزار شده بود و شرکت غله در برگزاری جشن نقشی نداشت؛ بنده مخالف حضور در این مراسم بودم و از برگزارکنندگان خواستم مرا از لیست سخنرانان حذف کنند.

علیمحمدی با تاکید بر اینکه نمی خواستم حواشی پیش آمده را دامن بزنم، خاطرنشان کرد:برگزار کننده مراسم بخش خصوصی بود و بنده مخالف تجلیل شدن رئیس اداره غله گنبد در این مراسم بودم.

وی با بیان اینکه چرایی تجلیل شدن آقای آبادی(رئیس اداره غله گنبد)را باید از برگزار کنندگان جشن پرسید، یادآور شد:شاهدان عینی در مراسم می توانند شهادت دهند که اسم آقای آبادی در لیست همکاران شرکت غله نبود و ظاهرا از وی در لیست همکاران جهادکشاورزی قرائت شده و از وی تجلیل شد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8188



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96