اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پیوستن 4 بازیکن به تیم بسکتبال شهرداری گرگان
تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از توافق نهایی با «مهران شاهین‌طبع» برای هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان، با چهار بازیکن به صورت رسمی قرارداد همکاری امضاء کرد.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، پس از تفاهم نهایی تیم  بسکتبال   شهرداری  گرگان با«مهران شاهین‌طبع»سرمربی تیم ملی بسکتبال برای هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان، مذاکرات برای جذب بازیکنان با نظر وی آغاز شد.

تاکنون قرارداد همکاری با«علیار نجفی»،«احمد بوستانی»،«روزبه ارغوان»و«امیر صدیقی»به امضا رسیده و این چهار بازیکن به صورت رسمی به این تیم پیوستند.

امیر صدیقی که فصل گذشته با تیم بسکتبال شهرداری گرگان تجربه نایب قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه خود دارد این فصل نیز با شهرداری گرگان تمدید کرد و علیار نجفی نیز فصل گذشته در تیم پالایش نفت آبادان تجربه رویارویی با شهرداری گرگان در فینال فصل گذشته را تجربه کرده و امسال به گرگان آمده تا شاید بتواند در کنار این تیم تجربه موفقی داشته باشد.

روزبه ارغوان نیز فصل گذشته با تیم بسکتبال پتروشیمی همکاری می‌کرده و احمد بوستانی نیز فصل گذشته برای تیم پگاه بازی کرده است.

گفتنی است، مذاکرات و جذب بازیکنان با نظر«مهران شاهین‌طبع»توسط هیات مدیره تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه دارد و این چهار بازیکن از شنبه تمرینات خود را با تیم بسکتبال شهرداری گرگان آغاز خواهند کرد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8185



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96