اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان به زودی کلنگ زنی می شود
استاندار گلستان گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان به زودی با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی می شود.

به گزارش کاسپین خبر، هادی حق شناس بعدازظهر یکشنبه در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت شهرستان  گمیشان ، اظهار کرد:طی هفته دولت ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه در گمیشان افتتاح و ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه هم کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به چهار برابر شدن پروژه های هفته دولت گمیشان نسبت به سال گذشته، گفت که این امر نشان دهنده این بوده که علیرغم سیل، کار عمران و آبادانی متوقف نشده است.

حق شناس افزود:در سیل اخیر هفت هزار و ۳۰۰ واحدمسکونی در گلستان ۱۰۰ درصد خسارت دیدند که با پیگیری بنیاد مسکن و مردم عملیات بازسازی سرعت یافته است.

حق شناس از پی کنی ۵۵۵ واحد مسکونی در گمیشان خبرداد و گفت: امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات ۲۰۰ واحد دیگر هم برطرف شود و بتوانیم تا پایان سال احداث واحدهای مسکونی را به اتمام برسانیم.

 استاندار  گلستان با بیان اینکه تمام مجوزهای لازم برای احداث  بیمارستان  ۶۴ تختخوابی گمیشان اخذ شده است، اضافه کرد:برای سال جاری ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هم برای این پروژه در نظر گرفته شده و به زودی با حضور  وزیر بهداشت  کلنگ زنی خواهد شد.

حق شناس با اشاره به تلاش دولت برای تقویت  اشتغال  و رفع بیکاری در منطقه اظهارکرد: راهکار کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه به اشتغال زایی در منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:به عنوان نماینده دولت تمام بسترهای لازم برای توسعه صنایع مولد و اشتغال را فراهم کرده و جذب سرمایه گذاران و حمایت مالی و بانکی را برای رفع بیکاری در دستور کار قرار داده‌ایم.

استاندار گلستان به ضرورت تلاش همه مدیران برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت:یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شهید رجایی و باهنر تطابق رفتار و گفتار آن ها بود.

حق شناس خاطرنشان کرد:توجه به کرامت انسانی و برخورد صادقانه با مردم سبب شد تا شهید رجایی در طول یک دوره کوتاه مدت ۲۸ روزه در بین مردم ایران جاودان بماند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8180



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96