اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح یا کلنگ زنی 362 پروژه در گرگان
امروز و همزمان با اولین روز هفته دولت، 362 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرگان با حضور استاندار گلستان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش کاسپین خبر، محمد حمیدی امروز در آیین افتتاح یا کلنگ زنی متمرکز پروژه های  هفته دولت  شهرستان  گرگان  اظهار کرد:در مراسم امروز 362 طرح با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 26 میلیارد ریال با  اشتغال  زایی 410 نفر، در شهرستان گرگان افتتاح و کلنگ‎زنی می شود.

 فرماندار  گرگان افزود:از این تعداد، 337 طرح و پروژه با اعتبار 2 هزار و 686 میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال برای 365 نفر افتتاح می‎شود و 25 طرح با اعتبار 3 هزار و 341 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 45 نفر در حوزه اقتصادی کلنگ‎زنی می شود.

وی در ادامه با اشاره به نیاز شهرستان به 700 لیتر آب بر ثانیه با توجه به جمعیت آن،‌تصریح کرد:با استفاده از 77 چاه آب، بیش از 95 درصد تأمین آب شهری گرگان از منابع آب زیر زمینی تأمین می‎شود که با توجه به ریسک‎پذیری منابع آب زیر زمینی و کاهش بارندگی‎ها، ضروری است به گرگان توجه ویژه‎ای شود و عملیات اجرایی سد شصت‎کلا که قابلیت تأمین حدود 300 لیتر بر ثانیه از آب‎های سطحی را دارد، آغاز شود.

حمیدی با بیان اینکه متأسفانه برخی ادارات کل استان در گرگان اداره شهرستانی ندارند، گفت:نیاز است ادارات کلی که در گرگان اداره شهرستانی ندارند یکی از معاونان مدیرکل را به‎عنوان مدیر شهرستانی قرار دهند تا این افراد بتوانند امورات را به صورت انجسام‎یافته پیگیری کنند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8167



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96