اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار : مشکل بیکاری گلستان با بودجه دولتی برطرف نمی‌شود
استاندار گلستان گفت: اعتبار امسال این استان ۱۰ هزار میلیارد ریال است و اگر همه این مبلغ برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی صرف شود، مشکل بیکاری گلستان برطرف نخواهد شد.

هادی حق شناس روز شنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و  اقتصادی  هفته دولت گرگان اظهار داشت: حل معضل بیکاری گلستان نیازمند جذب سرمایه گذاران بومی و غیربومی بخش خصوصی برای اجرای طرح های کوچک و بزرگ تولیدی و صنعتی است.

وی ادامه داد:مدیران دستگاه های دولتی باید زمینه تسهیل امور سرمایه گذاری و جلب نظر سرمایه گذاران در استان را فراهم کرده و مانع بی رغبتی و فرار آنها از گلستان شوند.

حق شناس گفت: در گلستان هر سال زمینه  اشتغال  چهار هزار نفر فراهم می شود که این میزان اشتغال نسبت به تعداد بیکاران قابل مقایسه نیست.

وی گفت:برخورداری گلستان از مرز دریایی و زمینی می تواند باعث افزایش مراودات تجاری و کشاورزی با استان های همجوار خارجی و توسعه اقتصادی گلستان شود اما تاکنون از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است.

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، ۳۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی گرگان با ۶۰۲۶ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد فرصت شغلی برای ۴۱۰ نفر افتتاح و یا علمیات ساخت آن آغاز شد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8163



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96