اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هیچ محدودیتی در روابط با روسیه نداریم/ دستاوردهای جدید در کشت‌های گلخانه‌ای گلستان
استاندار گلستان با اشاره به وجوه مشترک بین دو استان گلستان و ساراتوف روسیه برای افزایش روابط دو کشور ایران و روسیه گفت: هیچ محدودیتی در روابط با روسیه نداریم.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در دیدار با هیئت روسی که به منظور افزایش همکاری بین دو کشور ایران و روسیه انجام گرفت، اظهار کرد:استان‌های ساراتوف و گلستان وجوه مشترک زیادی دارند هر دو استان  کشاورزی  و دسترسی به دریا دارند و هر دو در محصولات استراتژیک کشاورزی رتبه مطلوبی داریم.

وی تصریح کرد:ما در تولید گندم، دانه‌های روغنی و محصولات پروتیینی می‌توانیم همکاری‌های زیادی با یکدیگر داشته باشیم دولت جمهوری اسلامی ایران به  استاندار ان دستور داده با استان‌های همجوار و کشورهای حاشیه دریای خزر همکاری داشته باشند.

در کارهای صنعتی، دانشگاهی و همکاری‌های بندری و بازرگانی آماده همکاری هستیم/ گلستان در تولید گندم و مرغ مازاد مصرف دارد
استاندار گلستان با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی در روابط به ویژه با کشور روسیه نداریم، ابراز کرد:در کارهای صنعتی، دانشگاهی و همکاری‌های بندری و بازرگانی آماده همکاری هستیم.
حق‌شناس وسعت ساراتوف را پنج برابر استان گلستان دانست و گفت:تراکم جمعیت در گلستان بیشتر از استان ساراتوف است که در عرضه و تقاضا نزدیک به یکدیگر هستیم.
وی با بیان اینکه در استان گلستان یک میلیون و 300 هزار تن گندم تولید می‌شود، گفت:یک میلیون تن مازاد مصرف داریم، در استان 220 هزار تن مرغ تولید می‌شود که بخش عمده آن به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.

آمادگی گلستان برای همکاری مشترک در بخش مزارع پرورش میگو و کشت‌های گلخانه‌ای با هیئت روسی

استاندار گلستان؛ آمادگی همکاری مشترک در بخش مزارع پرورش میگو همچنین کشت‌های گلخانه‌ای با هیئت روسی را اعلام کرد و گفت:دستاوردهای جدیدی در این بخش داریم.
حق‌شناس یکی از مزیت‌های استان گلستان را دسترسی به سه اقلیم بیابانی، معتدل و مرطوب و سرد کوهستانی در کمترین زمان ممکن اعلام کرد که می‌تواند در توسعه همکاری بین دو کشور نقش مهمی داشته باشد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8157



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96