اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون استاندار گلستان خبر داد:

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۲ حوزه انتخابیه گلستان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در دو حوزه انتخابیه گلستان خبر داد و گفت: تبلیغات زود هنگام کاندیداهای احتمالی را مستندسازی می کنیم.

 عبدالرضا چراغعلی  در گفتگو با کاسپین خبر اظهار کرد:مطابق زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور از خردادماه روزشمار  انتخابات  را در مراحل مختلف آغاز کرده و از همان خردادماه ستاد انتخابات استان شکل گرفت.

وی افزود:با ابلاغ رسمی  استاندار  گلستان، جلسات آموزشی برای فرمانداران، بخشداران، عوامل اجرایی و غیره آغاز و نشست هایی با دستگاه های نظارتی برگزار شده است.

معاون استاندار گلستان ادامه داد:از پایان مرداد هرچه به انتخابات نزدیک تر شویم مطابق برنامه تدوین شده تعداد جلسات، نشست ها و کلاس های آموزشی و غیره افزایش می یابد.

وی از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در دو حوزه انتخابیه گلستان خبر داد و تصریح کرد:علیرغم برخی دسیسه های رسانه های برون مرزی در خصوص تحریم انتخابات، طبق رصد انجام شده اقشار مختلف گلستان برای برگزاری انتخابات پرشور آمادگی خوبی دارند.

چراغعلی خاطرنشان کرد:هم اکنون گزارش هایی از فعالیت زودهنگام برخی چهره ها و کاندیداهای احتمالی به دست ما رسیده که در حال مستندسازی هستیم و در موعد مقرر گزارش ها را به دستگاه های نظارتی و اجرایی اعلام می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:امیدواریم شور و اشتیاق مردم موجب رونق بیشتر استان و انتخاب نمایندگانی کارآمد و مسلط به مسائل توسعه باشد تا آهنگ توسعه استان را سرعت ببخشد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8146



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96