اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



4 باند کردن محور آزادشهر به شاهرود با اعتبار 600 میلیاردی در حال انجام است
نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار باند کردن محور آزادشهر به رامیان با اعتبار 60 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.

به گزارش کاسپین خبر از شهرستان  رامیان ، علیرضا ابراهیمی در جمع مدیران شهرستان رامیان اظهار کرد:بخشی از چهارباند کردن محور آزادشهر به شاهرود در سال گذشته با یک پیمانکار و 30 میلیارد تومان انجام شد و امسال برای تسریع در کار چهار پیمانکار و با اعتبار 60 میلیارد تومان در حال انجام است و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی در حوزه آبرسانی روستایی افزود:در طول 30 سال گذشته اتفاق خاصی در حوزه آبرسانی به روستاهای آزادشهر و رامیان رخ نداده و امسال تلاش کردیم و توانستیم برای آبرسانی به هر یک از روستاهای شهرستان آزادشهر و رامیان 15 میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم.

مشکل آب شرب شهر آزادشهر هنوز به صورت قطعی حل نشده است
نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در حوزه آب شرب شهری تصریح کرد:شبکه آب شرب شهری آزادشهر به طول 10 کیلومتر اصلاح شد و سه حلقه چاه برای آبرسانی بهتر حفر شد که در مجموع 15 میلیارد تومان هزینه شده اما مشکل آب شرب شهر آزادشهر هنوز به صورت قطعی حل نشده است.
وی ایجاد آب‌بندان‌ها را در بسیاری از روستاهای آزادشهر و رامیان برای آبرسانی در حوزه کشاورزی از دیگر اقدامات برشمرد و گفت:در روستاهایی مانند«سیدآباد»،«مرزبان»،«کلوکن»،«شفیع‌آباد»و غیره آب‌بندان‌هایی احداث شده و در این حوزه اعتبارات خوبی تخصیص یافته است که این رقم تنها در شهرستان رامیان حدود 16 میلیارد تومان است.
ابراهیمی ایجاد زیرساخت‌ها در روستاها به ویژه روستاهای کوهستانی و صعب‌العبور را از اولویت‌های خود دانست و ادامه داد:در همین راستا  گاز رسانی به 9 روستای کوهستانی بخش«چشمه‌ساران»شهرستان آزادشهر با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال انجام است.

مجوز احداث  بیمارستان  در رامیان با اعتبار 50 میلیارد تومان اخذ شد/باید تلاش شود مشکل جانمایی زمین برای احداث این بیمارستان حل شود
وی درباره فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان یادآور شد:مجوز احداث بیمارستان در رامیان با اعتبار 50 میلیارد تومان اخذ شده و اگر مشکل جانمایی زمین آن حل شود در فاز نخست 28 میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد:مرکز جامع سلامت در آزادشهر، رامیان،«سعدآباد»و«دلند»انجام شده و در حال حاضر نیز دو مرکز جامع سلامت در شهرهای«تاتار»و«خان‌ببین»کلنگ‌زنی شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه خود اقوام و مذاهب گوناگونی زندگی می‌کنند، تاکید کرد:همه تلاشم این بوده تا وحدت و همدلی موجود در دو شهرستان بین اقوام مختلف را حفظ کرده و آن را تقویت کنم و خدمتگزاری خود را بدون در نظر گرفتن قوم و یا مذهب خاص در همه حدود جغرافیایی حوزه انتخابیه به صورت متوازن به دور از هرگونه مسائل و هیاهو سیاسی انجام دهم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8145



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96