اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گلستان:

زنده گیری خرس در زیارت/ توله نر به تهران منتقل شد
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط زیست گلستان از زنده گیری توله خرس در زیارت خبر داد و گفت: توله خرس نر از کمر مصدوم بود و به تهران منتقل شد.

محمود شکیبا در گفتگو با کاسپین خبر اظهار کرد:در هفته جاری یکی از گردشگران، حضور یک خرس در رودخانه  زیارت  را به همکاران در اداره کل  محیط زیست  گلستان گزارش کرد و بعد از حضور همکاران متوجه شدیم توله خرس زخمی است.

وی با اشاره به اینکه این توله خرس نر که حدود هشت ماه سن داشت از کمر به پائین قدرت حرکت پایینی داشت، افزود:چون امکانات کافی برای درمان توله خرس در گلستان وجود نداشت پس از زنده گیری خرس به تهران منتقل شد.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط زیست گلستان ادامه داد:هنوز وضعیت توله خرس رسما به ما اعلام نشده است اما ظاهرا در بدن توله خرس ساچمه دیده شده و نیازمند سی تی اسکن و...است تا مشخص شود نخاع آن آسیب دیده یا نه.

شکیبا تصریح کرد:همکاران ما در محیط زیست گلستان در حال بررسی وضعیت منطقه هستند چرا که توله خرس آسیب دیده در اوایل جاده زیارت و در منطقه جنگلی و رودخانه مشاهده شده و زمین کشاورزی نزدیک آن منطقه نبوده که احتمال بدهیم به دلیل وارد کردن خسارت و مزاحمت توله خرس مورد اصابت گلوله قرار گیرد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8142



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96