اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خواستار تسریع در تصویب منطقه آزاد اینچه برون شد
استاندار گلستان در دیدار مجمع نمایندگان استان با رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در تصویب ایجاد منطقه آزاد اینچه برون توسط نمایندگان شد.

به گزارش کاسپین خبر، هادی حق شناس در این دیدار بیان کرد:ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان نسبت به تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد در مناطق مختلف کشور چندان ارتباطی به منطقه آزاد تجاری صنعتی  اینچه برون  ندارد.

وی همچنین تصویب اعتبارات لازم برای  لایروبی  رودخانه ها، تکمیل سد نرماب، احیای  خلیج گرگان ، ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی بخش کشاورزی را از مهم ترین نیازهای گلستان برشمرد.

 استاندار  گلستان با اشاره به خسارات سنگین سیل به برخی شهرستانهای استان، تصویب اعتبارات لازم برای لایروبی رودخانه های استان، اتمام سدها و مخصوصا سد نرماب را ضروری دانست.

وی همچنین با بیان عوارض  محیط زیست ی خشک شدن خلیج گرگان، احیای آن را یک نیاز ضروری برای گلستان دانست و خواستار ارائه راه حل و همچنین اعتبارات لازم برای احیای خلیج گرگان شد.

رییس  مجلس شورای اسلامی  هم در این دیدار با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت گلستان برای ورود به بخش سرمایه‌گذاری گفت:حمایت از سرمایه گذاران می‌تواند باعث توسعه این استان شود.

علی لاریجانی با بیان اینکه راه آهن گرگان-مشهد نیازمند فاینانس و سرمایه گذاری بوده که در حال پیگیری است و مذاکراتی در این باره صورت گرفته است، به موضوع لایروبی خلیج گرگان اشاره کرد و گفت:لایروبی این منطقه از طریق وزارت نیرو و سازمان حفاظت از محیط زیست پیگیری می شود./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8111



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96