اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بن‌بست شورای شهر گرگان در رای‌گیری برای انتخاب هیئت رئیسه
انتخابات هیئت رئیسه سال سوم شورای شهر گرگان در هاله ای از ابهام قرار گرفته و زمان رأی گیری مشخص نیست.

به گزارش کاسپین خبر، انتخابات رئیس شورای اسلامی شهر  گرگان  قرار بود روز یکشنبه برگزار شود اما این جلسه به دلایلی لغو شد و انتخاب اعضای هیئت رئیسه به امروز موکول شد.

اما جلسه امروز هم به سرانجامی نرسید و انتخاب رئیس شورا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص به کاسپین خبر گفت:روز گذشته(یکشنبه)و ظهر امروز دو جلسه در خصوص انتخاب رئیس  شورای شهر  گرگان برگزار شد ولی اعضاء روی یک گزینه به توافق نرسیدند.

حمیدرضا آقاملایی افزود:در غیاب سعید رحیمی که برای معالجه فرزندش در تهران به سر می برد، هفت عضو دیگر حاضر بودند و اما به جمع بندی نرسیدند.

آقاملایی گفت:بنده، حسین ربیعی و ناصر گرزین کاندیدای سال سوم شورا بوده و رئیس شورا و هیئت رئیسه باید تا آخر مردادماه مشخص شود.

اما در حالی که آقاملایی بیان می کند که روز گذشته جلسه برگزار شد، یکی از اعضای شورای شهر به کاسپین خبر گفت:با آبستراکسیون اعضای شورا شهر در روز گذشته این جلسه برگزار نشد.

ناصر گرزین اظهارکرد:روز شنبه در صحن علنی دو جلسه فوق العاده مصوب شد که روز گذشته(یکشنبه)این جلسه به دلیل عدم حضور اعضا تشکیل نشد.

وی توضیح داد:امروز هم جلسه با حضور هشت نفر تشکیل شد اما اعضا به گزینه مشخصی نرسیدند و یکی از اعضا پیشنهاد داد که جلسه فوق العاده برای روز چهارشنبه رأی گیری شود.

گرزین گفت: علیرغم این که رأی گیری جلسه فوق العاده در یک جلسه فوق العاده قانونی نیست اما رأی گیری صورت گرفت ولی مصوب نشد و بنابراین رئیس شورا جلسه را تعطیل کرد.

وی عنوان کرد که ما نمی توانیم روز چهارشنبه جلسه ای تشکیل دهیم زیرا قانونی نیست.

گفتنی است که طبق قانون، رئیس شورا به مدت یک سال و با رأی اکثریت انتخاب می شود.

شورای شهر گرگان ۹ عضو دارد و اگر آرای دو نامزد با هم برابر شود، طبق قانون تبصره ماده ۲۰ اولویت با ایثارگران و بعد از آن، مدرک تحصیلی بالاتر و در نهایت قرعه کشی تعیین کننده است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8109



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96