اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رودخانه‌های "اترک، قره‌سو و گرگانرود" سال‌هاست که لایروبی نشده‌‌اند
استاندار گلستان گفت: در مجموع ۴۵۰ کیلومتر رودخانه‌های استان گلستان شامل اترک، قره سو و گرگانرود سال‌هاست که لایروبی نشده‌ است.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، هادی حق شناس عصر امروز در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان با نماینده ولی فقیه در استان و  استاندار  گلستان با اشاره به خسارات  سیل  به استان اظهارداشت:اگر با استفاده از تجربیات سیل سال‌های قبل، برخی اقدامات پیشگیرانه انجام می‌شد، خسارات سیل به میزان قابل توجهی کاهش می‌یافت.

وی تصریح کرد:در مجموع 450 کیلومتر رودخانه‌های استان شامل اترک، قره سو و  گرگانرود  سال هاست که  لایروبی  نشده‌اند.

دکتر حق شناس گفت:باید تکمیل  سد  نرماب و تعمیر دریچه‌ها سد وشمگیر را با جدیت دنبال کنیم چرا که ممکن است در اتفاقی مشابه سیل اخیر، حوادث جبران ناپذیرتری به بار آید.

وی تنها راه حل مشکل اشتغال استان را جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و تأکید کرد:باید به دنبال سرمایه‌گذارانی باشیم که آورده مناسبی از خود داشته باشند.

استاندار گلستان با بیان اینکه استان گلستان ظرفیت های زیادی دارد که تاکنون مورد توجه و بهره برداری قرار نگرفته است، خاطرنشان کرد:خلیج گرگان در خطر است؛ اگرچه استفاده از ظرفیت‌های  گردشگری  آشوراده و  بندرترکمن  برای ما مهم است اما نجات خلیج گرگان برای ما یک اصل ضروری است.

استاندار گلستان با اشاره به انتخابات پیش رو تأکید کرد:هیچ مسئول دولتی حق جانبداری از نامزدی را ندارد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8092



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96