اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تخصیص بیش از 28 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان‌های آزادشهر و رامیان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان از تخصیص 28 و نیم میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان‌های رامیان و آزادشهر خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، محمدولی روزبهان عصر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد:28 و نیم میلیارد تومان اعتبار برای ساخت  بیمارستان   رامیان  و  گمیشان  اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در سفر دولت به استان گلستان ساخت و تجهیز چهار بیمارستان مصوب شد، افزود:ساخت این چهار بیمارستان 320 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تا پایان دولت دوازدهم به استان گلستان اختصاص می‎یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان تأکید کرد:در صورتی که شهرستان رامیان نتواند مشکل زمین را برای ساخت بیمارستان حل کند با مشکل مواجه خواهد شد.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  استان گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد:برای ساخت بیمارستان رامیان و گمیشان اقدامات لازم در حال انجام است و برای کلنگ‎زنی بیمارستان گمیشان آمادگی لازم وجود دارد.

عبدالرضا فاضل ادامه داد:در صورتی که زمین بیمارستان رامیان در اختیار قرار بگیرد عملیات اجرایی و کلنگ‎زنی آن انجام می‎شود.

وی با اشاره به انتقاد نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس به طرح نطام ارجاع الکترونیک تصریح کرد:نظام ارجاع الکترونیک مصوبه برنامه پنجم توسعه بوده و این کار توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان متذکر شد:ما جلسات بسیاری را با فرمانداران شهرستان‎ها برای اجرای بهتر طرح ارجاع الکترونیک و رفع نواقص احتمالی برگزار کردیم ،از طرفی طبیعی است که تغییر عادت و راه‎اندازی سیستم الکترونیک مشکلاتی را ایجاد کند.

فاضل بر ضرورت همکاری همه دستگاه‎های اجرایی برای توجیه بیشتر مردم نسبت به طرح ارجاع الکترونیک تأکید کرد و افزود:دانشگاه علوم پزشکی گلستان و پنج دانشگاه دیگر برای اجرای این طرح پیشقدم شدند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8091



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96