اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

تصویب منطقه آزاد اینچه برون نرخ بیکاری گلستان را کاهش می دهد
استاندار گلستان گفت: تصویب نهایی منطقه آزاد اینچه برون نرخ بیکاری گلستان را کاهش می دهد.

به گزارش کاسپین خبر، هادی حق شناس ظهر جمعه در جمع نمازگزاران  گنبد کاووس اظهارکرد:وحدت بین شیعه و سنی و دیگز اقوام در گلستان و شهرستان گنبدکاووس یکی از ظرفیت‌های مهم این استان است.

وی با بیان این که این وحدت حاصل تلاش علمای شیعه و سنی است، به حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه و پیشرفت استان اشاره کرد و گنبد را یکی از استان های پیشرو در این زمینه برشمرد.

حق شناس اضافه کرد:یکی از پروژه‌های مهم شهرستان زیرسازی و آسفالت جاده ترانزیتی معروف به جاده نفت است که با انجام آن فاصله  اینچه برون  و گنبد را ۳۰ کیلومتر کوتاه تر می کند.

 استاندار  گلستان بیان کرد که بخشی از این جاده امسال و مابقی آن هم تا پایان سال آینده آسفالت می‌شود.

حق شناس به مقوله سرمایه گذاری بخش خصوصی در پیست  سوارکاری  گنبدکاووس اشاره کرد و گفت:در صدد جذب سرمایه گذار برای ساماندهی و بهسازی این پیست هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت که ۵۰۰ تن نیاز روزانه گوشت مرغ تهران از تولیدات گلستان تأمین می شود.

استاندار گلستان به سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه تولید گوشت مرغ و صنایع پتروشیمی اشاره و بیان کرد که به زودی جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.

وی در ادامه به منطقه آزاد اینچه برون گریزی زد و گفت: تصویب نهایی منطقه آزاد اینچه‌برون به کاهش نرخ بیکاری استان کمک می کند.

حق شناس تصریح کرد که پیگیری هایی را در این زمینه انجام داده ایم و امیدواریم منطقه آزاد اینچه‌برون زودتر از بقیه مناطق آزاد کشور به تصویب برسد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8082



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96