اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خبرداد:

افزایش ظرفیت نیروگاه علی آبادکتول به ۱۵۰۰ مگاوات
استاندار گلستان گفت: بنیاد مستضعفان با مشارکت وزرات نیرو با تبدیل نیروگاه علی آباد به سیکل ترکیبی، ظرفیت تولید این نیروگاه را از هزار مگاوات به هزار و ۵۰۰ مگاوات افزایش می دهد.

به گزارش کاسپین خبر، هادی حق شناس عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از  نیروگاه  علی آبادکتول در جمع خبرنگاران اظهارکرد:بنیاد مستضعفان با مشارکت یکی از شرکت های وزرات نیرو با تبدیل نیروگاه گازی علی آباد به سیکل ترکیبی، ظرفیت تولید این نیروگاه را از هزار مگاوات به هزار و ۵۰۰ مگاوات افزایش خواهد داد. 

وی به دستاوردهای سفر رئیس بنیاد مستضعفان به استاناشاره کرد و افزود: حدود دو هزار فقره سند املاک مسکونی و زارعی(۸۳۰ ملک مسکونی و هزار و ۱۷۰ سند زمین زراعی)در شهرستان مراوه تپه اهدا شد که با احتساب این دو هزار سند تاکنون ۴۱ هزار و ۵۰۰ فقره اسناد املاک علوی در استان گلستان اهدا شده است.

حق شناس با بیان این که ۵۰ درصد اسناد اهدایی بنیاد مستضعفان در گلستان بوده، در خصوص اقدامات این بنیاد در  سیل  گلستان اضافه کرد:در استان حدود ۲۱ هزار واحد مسکونی احداثی و تعمیراتی داشتیم و کل سیمان مورد نیاز برای انجام آنها حدود ۴۸ هزار تن بود که تاکنون ۲۵ درصد آن تأمین شده است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8076



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96