اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد:

کلاهبرداری ۲ میلیاردی در پوشش پیش فروش خودرو
رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری فردی خبر داد که در قالب پیش فروش خودرو تاکنون دست کم دو میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده است.

به گزارش کاسپین خبر هادی هاشمیان اظهارکرد: فردی که اقدام به پیش فروش خودرو کرده و از این طریق از مردم  کلاهبرداری  می کرد، دستگیر شد.

وی افزود:این فرد ادعا کرده بود به واسطه ارتباطاتی که با شرکت های خودرو ساز دارد می تواند، انواع سواری ها را دریافت و بدون این که مشتریان منتظر بمانند و یا در سایت این شرکت ها ثبت نام کنند، ماشین به آن ها تحویل دهد.

هاشمیان ادامه داد:مردم با اعتماد به این فرد مبالغی بین ۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید خودرو به او تحویل دادند اما وقتی از تحویل خودرو خبری نشد و نتوانستند پول شان را هم پس بگیرند به دادسرای مرکز استان شکایت کردند.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان از دستگیری صاحب این شرکت پیش فروش خودرو خبر داد و افزود:تاکنون ۳۰ نفر از این فرد شکایت کرده اند که مجموع مبالغ دریافتی به حدود دو میلیارد تومان می رسد.

هاشمیان با اشاره به این که با شکایت های جدید، احتمال افزایش مبلغ کلاهبرداری وجود دارد گفت:کسانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است به دادسرای عمومی و انقلاب  گرگان  مراجعه کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8074



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96