اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جذب 800 «دانشجو معلم» جدید در گلستان
مدیرآموزش و پرورش شهرستان گرگان از جذب 800 دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، بهجت تربتی‌نژاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از ورود 800 نیروی فارغ‌التحصیل  دانشگاه فرهنگیان  در سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:کیفیت آموزشی یکی از اولویت‌های جدی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه هیچ کلاس درسی در سال تحصیلی جدید بدون  معلم  نیست، تصریح کرد:کمبود معلم در مدارس از طریق جذب دانشجو معلمان برطرف می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان بر لزوم روند بازدید از مدارس پیرامون ثبت‌نام دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود:تیم‌های مختلف از مدارس دولتی و غیردولتی نظارت خود را آغاز و انجام می‌دهند.

تربتی‌نژاد تاکید کرد:با آن دسته از مدیران مدارس که نسبت به اجرای آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌های ستاد ثبت‌نام سهل‌انگاری کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش کاسپین خبر؛ جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان گرگان امروز به ریاست بهجت تربتی نژاد مدیر آموزش و پرورش مرکز استان در ساختمان جدید اداری آموزش و پرورش، دفتر معاونت آموزش متوسطه تشکیل شد.

بر اساس مصوبه جلسه امروز قراراست در جلسه آینده شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان که به ریاست فرماندار تشکیل خواهد شد در خصوص رتبه‌های برتر  کنکور  سراسری 1398 تصمیم‌گیری شود.

پیش از این مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از کمبود یک‌هزار و 800 معلم در استان خبر داده بود که قرار است بیش از 500 فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان«تربیت معلم»بر اساس ماده  28 جذب استان گلستان شوند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8065



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96