اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



طی مراسمی؛

اولین مرکز درمان ناباروری گلستان افتتاح شد
اولین مرکز درمان ناباروری گلستان در بیمارستان صیادشیرازی گرگان افتتاح شد.

به گزارش کاسپین خبر ، اولین مرکز درمان  ناباروری  گلستان با حضور جمعی از مسئولان، پیش از ظهر چهارشنبه در بیمارستان صیادشیرازی  گرگان  افتتاح شد.

معاون درمان  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان در آیین افتتاح این مرکز اظهارکرد:یکی از مهم ترین نیازهای مردم در گلستان که درخواست های زیادی در این زمینه داشتند، مرکز ناباروری بود.

عباس بدخشان افزود:با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب این امر منجر شد که وزارتخانه برنامه ای را برای توسعه مراکز درمان ناباروری در استان ها تدارک ببیند و مرکز درمان ناباروری گلستان هم از جمله این مراکز بود.

بدخشان گفت که بیمارستان صیاد هم از ابتدا، اولین مرکز برای درمان ناباروری بود و به دلایلی تغییراتی در آن اتفاق افتاد اما به دلیل نیازی که در استان وجود داشت، با همت رئیس و معاونت توسعه دانشگاه، علیرغم محدودیت مالی این امر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد:این مرکز به زعم وزارتخانه یکی از بهترین مراکز در سطح کشور هم از نظر سازه ای و هم از نظر تجهیزات است.

بدخشان بیان کرد:امیدواریم با همکاری گروه تخصصی دانشگاه و سایر کادر متخصصان بتواند شادی داشتن فرزند را در بین زوج های نابارور به وجود بیاوریم و آن ها مجبور نباشند برای گرفتن خدمات به استان های مجاور مراجعه کنند.

وی اضافه کرد:امیدواریم با خدماتی که در سطح یک، دو و سه ناباروری داده می شود مشکل زوج های نابارور استان ما به حداقل برسد.

بدخشان گفت: وزارت بهداشت  هم بسته های حمایتی را برای این خدمات دیده و قسمت عمده ای از هزینه های درمان را پوشش می دهد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8061



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96