اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بندرترکمن میزبان مسابقات جهانی والیبال ساحلی شد
رئیس هیئت والیبال گلستان گفت: تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی به میزبانی بندرترکمن برگزار می‌شود و به نفرات برتر تا ۵ هزار دلار جایزه نقدی داده خواهدشد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، عیسی سنگدوینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:مسابقات تور جهانیتک ستاره  والیبال  ساحلی از روز نهم مهرماه در شهر  بندر ترکمن  شروع آغاز می‌شود.

وی افزود:فدراسیون والیبال مکاتبات لازم را برای دعوت تیم‌ها انجام داده است.همچنین ساحلی‌بازان گلستانی مانند رحمان رئوفی در جریان مسابقات برون‌مرزی، بازیکنان بین‌المللی را برای حضور در تور بندر ترکمن ترغیب کرده‌اند.

رئیس هیئت والیبال استان گفت:به غیر از دو تیم الف و ب ملی که اعضای آن گلستانی هستند، امیدوارم که سهمیه بیشتری به استان داده شود تا از تمام ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

وی درباره اسکان تیم‌ها و بازیکنان خارجی بیان داشت:چنانچه هتل در حال ساخت بندرترکمن تا شروع این بازی‌ها به اتمام برسد مهمانان در همین شهرستان اسکان داده می‌شوند در غیراینصورت از ظرفیت شهرستان‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.

سنگدوینی اضافه کرد:درصدد افزایش تعداد سکوی تماشاگران زمین ساحلی هستیم چون والیبال ساحلی در بندرترکمن علاقه مندان زیادی دارد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8055



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96