اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خانه فرهنگ در شهر آزادشهر راه‌اندازی می‌شود
شهردار آزادشهر گفت: نخستین خانه فرهنگ در منطقه محروم شهر آزادشهر احداث می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر از شهرستان آزادشهر، علی‌اصغر منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:سیاست و رویکرد  شهرداری  در کنار اجرای پروژه‌های  عمرانی ، اجرای کارهای  فرهنگی  است و به همین جهت نخستین خانه فرهنگ با اعتبار 26 میلیون تومان در منطقه محروم شهر راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد:توجه به مسائل فرهنگی در عمران و توسعه شهر بی‌تاثیر نیست و معتقدم فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی از یکدیگر جدا نیستند.

جشن ولایت در 25 مردادماه در«پارک زیتون شهر»برگزار می‌شود
شهردار آزادشهر با اشاره به برگزاری جنگ‌های شادی در این شهر در چندماه گذشته گفت:برگزاری جنگ‌های شادی سبب ایجاد نشاط و شادی اجتماعی می‌شود و به همین سبب جشن ولایت در 25 مردادماه در«پارک زیتون شهر»برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:در طول 20 سال گذشته هیچ تفرجگاه و پارکی جز«پارک زیتون»در شهر آزادشهر راه‌اندازی نشده است روزکرد ما ایجاد پارک‌های محله‌ای در جای‌جای نقاط شهری است که در هفته دولت دو پارک محله‌ای کلنگ‌زنی و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

50 اصله درخت 5 ساله جنگلی در پارک‌های سطح شهر تا پایان سال غرس می‌شود
منصوری گفت:به منظور ایجاد فضای سبز در پارک‌ها 50 اصله درخت پنج ساله جنگلی در پارک‌های سطح شهر تا پایان سال غرس می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:یکی از ملک‌های شهرداری به مدت چندین سال در تملک اداره  هلال احمر  شهرستان بود که با رایزنی و پیگیری‌های فراوان توانستیم این ملک که 20 میلیارد تومان ارزش ریالی دارد به املاک شهرداری برگردانیم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8052



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96