اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار گرگان:

پروژه تفریحی- تجاری شهرداری گرگان هفته دولت کلنگ زنی می شود
شهردار گرگان گفت: پروژه تفریحی- تجاری شهرداری گرگان هفته دولت کلنگ زنی می شود.

عبدالرضا دادبود در گفتگو با کاسپین خبر اظهارکرد:بعد از کلنگ زنی پارک توشن وضعیت زمین آن منطقه خاص بود و نیاز به دیواره سازی رودخانه داشت.

وی افزود:برای این کار پیمانکاری انتخاب شد اما هیئت تطبیق در فرمانداری به آن ایراداتی گرفت و از مردادماه تا بهمن ماه ۹۷ این لایحه بین  شهرداری  و فرماندرای رد و بدل شد.

دادبود با بیان این که مقرر شد با تفاهم این موضوع حل شود، گفت:اما در ادامه پیمانکار به دلیل افزایش قیمت ها حاضر به همکاری نشد.

شهردار گرگان با بیان این که دوباره در سال جاری فراخوان گذاشته و مجدداً پیمانکار مشخص شد، ادامه داد:بخشی از کار را ما انجام داده و بخشی هم به پیمانکار واگذار شده است.

وی با اشاره به این که دیواره سازی کل پروژه را به تعویق انداخت، اضافه کرد:البته طرح به دلیل افزایش قیمت تغییراتی یافته است و سایت  بالن  سواری هم بعد از راه اندازی در آن جا مستقر می شود.

دادبود در خصوص پارک محتشم گفت:بخشی از این پارک تبدیل به باغ گل شده و بقیه آن هم به زودی تغییر می کند.

وی در خصوص کلنگ زنی پروژه تفریحی-تجاری در چهارشنبه بازار توضیح داد:کار اجرایی آن شروع شده ولی به صورت رسمی در هفته دولت کلنگ زنی می شود.

دادبود بیان کرد:روند اداری در برخی از پروژه ها به کندی جلو می رود و این امر باعث شده تا عملیات اجرایی آن ها به تأخیر بیفتد.

وی در خصوص پروژه شهربازی گفت:زمین ۱۵ هکتاری در هزارپیچ برای این کار در نظر گرفته شده که کارهای مقدمات و مجوزات آن اخذ شده است و بزودی عملیات اجرایی آن شروع می شود.

شهردار گرگان افزود:سورتمه هم در صیاد اجرا خواهد شد و طراحی و مجوزات آن هم انجام شده است.

دادبود گفت:مطالعات اول فاز بی آر تی(جرجان-بسیج)خردادماه به پایان رسید و معاونت زیربنایی برای فاز اول در حال برنامه ریزی است.

وی توضیح داد که برای اولین بار در اجرای پروژه های حمل و نقلی از فروش اوراق مشارکتی، ۱۰۰ میلیارد تومان (۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت)استفاده خواهد شد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8033



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96