اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

 نشانه های متلاشی شدن آمریکا ظاهر شده است
امام جمعه گرگان گفت: وجود مشکلات مختلف در حوزه های اجتماعی و اخلاقی و امنیتی مبین آن است که آمریکا از درون در حال متلاشی شدن است.

به گزارش کاسپین خبر، حجت الاسلام سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی  سیاسی  نماز جمعه  گرگان  با اشاره به شهادت امام باقر(ع) اظهارکرد:اگر تلاش و زحمات امام محمد باقر(ع)نبود اسلام راستین از مسیر خود خارج می شد همان طور که مسیحیت از مسیر خود خارج شد.

نورمفیدی ادامه داد:پاسخ های علمی و مستدل امام باقر(ع)در برابر فرقه های منحرفه و گروه های با عقاید ظاله سبب شد تا اسلام از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کند.

وی افزود:امام باقر(ع)در راستای اشاعه آموزه های دینی و علمی تلاش های گسترده ای انجام داد و شاگردان بی شمار تربیت کرد که حتی تعدادی از خلفای اهل سنت هم از شاگردان آن امام همام بودند.

 امام جمعه  گرگان خطاب به حاضران در مصلی اظهارکرد:یک مومن نباید هیچگاه ارتباط و پیوستگی خود با پرودگار را قطع کند.

نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:طی دو هفته اخیر دو تن از نژاد پرستان حامی رئیس جمهور ترامپ موجب کشته و زخمی شدن ۷۰ شهروند بی گناه شدند که این امر نمونه ای بارز از ناتوانی دولت آمریکا در تامین امنیت داخلی است.

وی بیان کرد:دولتمردان آمریکایی مدعی گسترش امنیت در بسیاری از کشورهای جهان هستند در حالی که مجموعه مدیریت داخلی این کشور در تامین امنیت داخلی شهروندان خود عاجز است.

نورمفیدی عنوان کرد:هر چند به زعم برخی ها ایالات متحده در زمینه های اقتصای رشد کرده اما این کشور در داخل با مشکلات مهمی در حوزه اخلاق و مسائل اجتماعی و امنیتی گرفتار است.

امام جمعه گرگان گفت:وجود ۳۰۰ میلیون سلاح در دست شهروندان آمریکایی و کشتار ۳۰ هزار نفر با اسلحه در این کشور و همچنین کشته شدن هزار زن آمریکایی توسط شوهرانشان تنها بخش هایی از مشکلات متعدد این کشور است.

وی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران در برابر چنین کشوری که در امنیت خود مستاصل شده است هیچ واهمه ای ندارد.

نورمفیدی اضافه کرد:ملت ایران براساس منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تلاش همه دستگاه های نظام بر مبنای اصول انقلابی و اسلامی خود با تکیه بر محور مقاومت در برابر شعارها و تهدیدات تو خالی آمریکا ایستادگی خواهد کرد و این کشور را به زانو در خواهد آورد.

وی با اشاره به درپیش بودن  عید قربان  از همه شهروندان گلستانی خواست در برپایی نماز عید قربان همانند عید سعید فطر کوشا باشند و با شکوه و عظمت بسیار این فریضه الهی را اقامه کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8010



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96