اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان:

۱۰۰ درصد روستاهای گلستان از اینترنت پرسرعت برخوردار می‌شوند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت: تلاش داریم تا دهه فجر امسال ۱۰۰ درصد روستاهای گلستان از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.

به گزارش کاسپین خبر، محمد احمدی عصر سه شنبه در دیدار با اعضای تحریریه خبرگزاری مهر  به مناسبت روز  خبرنگار  اظهار کرد:یکی از مهم ترین برنامه های وزارت  ارتباطات و فناوری اطلاعات  در روستاها ایجاد  اقتصاد دیجیتال ی بوده که با توسعه زیرساخت ها شاهد ارتقاء این شاخص در مناطق روستایی شده ایم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال های اخیر در استان، افزود:توسعه دفاتر پیشخوان شهری و روستایی و پیگیری واگذاری خدمات دستگاه های اجرایی از مهم ترین اقدامات در توسعه روستاها و ایجاد اقتصاد دیجیتال به شمار می رود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان ادامه داد:هم اکنون ۱۰۰ درصد روستاهای گلستان پوشش ارتباطی دارند و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم کمتر از هفت تا هشت درصد روستاهای باقی مانده استان از  اینترنت  پر سرعت بهره مند شوند.

وی تصریح کرد:اگر این اتفاق رقم بخورد گلستان جزو سه استان کشور است که ۱۰۰ درصد روستاهای آن از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

احمدی متذکر شد:فعالیت های خلاقانه و مبتنی بر فناوری های نوین، نظام های موجود کسب و کار را تغییر می دهد و می تواند اثرات مثبت اقتصادی و اجتماعی بر شهرها داشته باشد از اینرو تلاش داریم با آموزش دادن و آگاهی رسانی فضا را برای توسعه کسب و کارهای خلاقانه و استارت آپ ها فراهم کنیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7986



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96